کد خبر 11219
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲
خط تولید پژو 206 متوقف نشده است

پرشین خودرو: در حالی که ایران خودرو میزان تولید پژو 206 تا 16 اردیبهشت ماه سال جاری را 9 هزار دستگاه عنوان کرده یک خبرگزاری در اقدامی عجیب از توقف خط تولید پژو 206 در هفته گذشته خبر داده است.

به گزارش «پرشین خودرو» ایران خودرواعلام کرد که از 14 فروردین تا 16 اردیبهشت 9 هزار دستگاه پژو 206 تولید و روانه بازار شده است، این در حالی است با توجه به تقاضای بالایی که برای این خودرو در بازارکشور وجود دارد به نظر می رسد که این خبرگزاری به دلایلی! با دادن اخبار غیرواقعی سعی در متشنج کردن بازار خودرو کشور دارد. اداره اطلاع رسانی ایران خودرو در واکنش به خبر توقف تولید پژو 206 از حدود یک هفته پیش اعلام کرد: خط تولید هیچ خودوریی در گروه صنعتی ایران خودرو متوقف نشده و تولید طبق برنامه پیش بیینی شده ادامه دارد و از 14 فروردین ماه سال جاری (آغاز سال کاری ایران خودرو) تا 16 اردیبهشت ماه بیش از 9 هزار دستگاه خانواده پژو 206 تولید و روانه بازار شده است. ایران خودرو اضافه کرد: در سال تولید ملی مانند سه سال گذشته، افزایش خودکفایی قطعات خودروهای تولیدی ایران خودرو در دستور کار قرار گرفته است و این روند با جدیت دنبال می شود. درج اینگونه اخبار کذب باعث آب به آسیاب دشمن ریختن و سوء استفاده دلالان بازار می شود که یقینا دور از اهداف آن خبرگزاری است. همچنین قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در امور تولید توقف تولید خودروی پژو 206 را کذب محض خواند. حسین نجاری در گفتگو با مهر درباره برخی اخبار مبنی بر توقف تولید خودروی پژو 206 ایران خودرو گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برنامه افزایش تولید محصولات ایران خودرو به خصوص پژو 206 در دستور کار قرار گرفته است. قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در امور تولید در عین حال، پژو 206 را یکی از محصولات پرفروش این گروه خودروسازی اعلام کرد و اظهارداشت: باتوجه به ترکیب تولید و تنوع محصولات، ایران خودرو برنامه منظمی برای تولید و عره محصولات خود به بازار دارد. در یک ماهه کاری اول امسال ( از 14 فروردین ماه تا 14 اردیبهشت ماه ) میزان تولید خانواده پژو 206 و 207 بیش از 9 هزار دستگاه گزارش شده است.
کد خبر 11219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهلول نادان ؟ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    مردش هستي الآن ماهي10 دستگاه توليد كن. با ارز مرجع از فرانسه واردات مستقيم و مونتاژ كردن افتخار داره ؟ عجب .... پيدا ميشه!