کدام خودرو بیشترین درصد رضایت مندی را در آمریکا دارد؟ + جدول

پرشین خودرو: یک مطالعه جدید که توسط شاخص رضایت مشتریان در آمریکا ارائه شده است، نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به گذشته از خودروهای خود رضایت کمتری دارند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، براساس این مطالعه، سطح رضایت حدود 3.7 درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و نمره میانگین رضایت مندی به 79 از 100 کاهش پیدا کرده است.

 

نمودار



این افت تقریبا برای تمامی برندهای موجود در این لیست خواهد بود و از 27 برند مورد تحقیق، نزدیک به 21 مورد آن کاهش سطح رضایت مندی را در بین مشتریان خود تجربه کرده اند و مصرف کنندگان می گویند که کیفیت و ارزش به تولیدات شرکت های خودروسازی رو به وخامت گذاشته است.

 

نمودار



با توجه به جدول منتشر شده، مشتریان محصولات لکسوس در بین برندهای موجود در این لیست رضایت بیشتری از ماشین های خود دارند و از 100 نمره تعیین شده، برند لکسوس توانست 84 امتیاز را برای رضایت مشتریان خود بدست آورد و بعد از آن هم می توانیم شاهد حضور برندهای مطرحی همچون مرسدس بنز، آئودی، بی ام و، هوندا، اینفینیتی، لینکلن، سوبارو و... در جایگاه نخست لیست باشیم.

 

نمودار



از طرفی دیگر کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر کمترین میزان رضایت را در بین مشتریان خود بدست آورده است و در انتهای جدول شاهد حضور 2 برند مطرح از این کمپانی خودروسازی در انتهای لیست از جمله برند "کرایسلر" و "دوج" هستیم که کمترین میزان رضایت را به ترتیب با نمره 71 و 74 در بین مشتریان خود دارند که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول مربوطه شاهد باشید.

کد خبر 116063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha