کد خبر 128363
۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
معرفی ابرخودروی 1414 اسب بخاری  Elation Freedom

بر اساس اطلاعات منتشر شده ابرخودروی Elation Freedom سال ۲۰۲۲ با قیمت ۲ میلیون دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نظر می‌آید که سال ۲۰۲۰ دوره‌ای برای انتشار ابرخودروهای فوق‌العاده با قدرت‌های شگفت‌انگیز است. در این سال بیش از هر مدلی، نمونه‌های الکتریکی مانند Rimac و Aspark به بازار جهانی راه پیدا کردند. با توجه به قدرت و قیمت هر یک از مدل‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۰ می‌توان گفت عنوان «ابرخودرو» به تنهایی ارزش اتومبیل‌ها را مشخص نمی‌کند.

اکنون نیز مدل Elation Freedom با ۱۴۱۴ اسب بخار جدیدترین نمونه معرفی شده به بازار جهانی است. ابرخودروی جدید دنیای اتومبیل‌ها با برخورداری از سه موتور قدرتمند پا به جهان گشوده و شرکت سازنده در نظر دارد نمونه‌ای با چهار موتور نیز به بازار وارد کند.

 

ایرخودرو



ابرخودروی Elation Freedom به موتور الکتریکی ۱۰۰ کیلوواتی در زیر بدنه‌ای از جنس فیبر کربنی مجهز است که انتظار می‌رود ۳۰۰ مایل را با یک بار شارژ کامل طی کند. همچنین نمونه‌ای با ۱۲۰ کیلووات قدرت باطری وجود دارد که می‌تواند خریداران خود را با یک بار شارژ کامل تا ۴۰۰ مایل هدایت کند.

ابر خودروی Elation Freedom Iconic Collection نیز با موتور ۵.۲ لیتری مجهز به ۱۰ سیلندر منتشر خواهد شد که با قدرت رانش تمامی چرخ‌ها و با سیستم هفت سرعته به استقبال خریداران خود می‌رود. این ابرخودروها قرار است در کالیفرنیا تولید شوند و خط تولید آن‌ها در آن محل پایه‌گذاری شود. بر اساس اطلاعاتی که شرکت سازنده منتشر کرده، این ابرخودرو قرار است به صورت دستی ساخته شود و مراحل تولید آن نیز از اواخر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

طبق این اطلاعات یک گروه از مهندسان ناظر که سابقه فعالیت در فرمول یک داشته‌اند بر روی ساخت این ابرخودرو نظارت خواهند داشت. این ابرخودروی اکتریکی ۲ میلیون دلار قیمت خواهد داشت و نمونه Elation Freedom Iconic Collection نیز با قیمت ۲.۳ میلیون دلار عرضه خواهد شد.

کد خبر 128363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha