در صورت انصراف سود تعلق نمی گیرد

پرشین خودرو: در صورت انصراف پیش از موعد خودرو، سود تعلق نمی گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، یکی از کاربران خبر آنلاین در اعتراض به وضعیت واگذاری خودرو در شرکت ایران خودرو ایمیلی را ارسال داشت. پس از تماس با مسئولین اطلاع رسانی ایران خودرو آنها عنوان داشتند که ایشان پیش از موعد اقدام به انصراف نموده و سودی به ایشان تعلق نمی گیرد. حامد یارعلی وند نوشت: با سلام: اینجانب در تاریخ 10/12/1390 اقدام به ثبت نام نقدی یک دستگاه خودروی سمند ef7 از شرکت ایران خودرو نمودم که موعد تحویل خودرو هنگام واریز پول 20 روز کاری بود و با گذشت موعد مقرر ماشین تحویل اینجانب نشد و با گذشت 4 ماه از طرف شرکت با بنده تماس گرفته شد که آقا این ماشین مشکل تولید داره و حتما باید یک سمند lxبجاش بردارید که بنده از lx خوشم نمی امد و قرار شد که انصراف بدم و اقدام به بازگشت پول از طرف شرکت نمایم (ضمنا در تاریخی که اقدام به ثبت نام نمودم قیمت 170650000ef7 ، که بعد گذشت 4 ماه به 181820000ریال رسید که نه دیر کرد به اینجانب پرداخت گردید نه مابین التفاوت حال تکلیف بنده چیه دردم رو باید به کی بگم ((از کجا باید پیگیر شم)) پاسخ مسئولین اطلاع رسانی ایران خودرو : طبق استعلام انجام شده و با عنایت به اخذ مبلغ ثبت نام توسط مشتری محترم در مورد انصراف پیش از موعد از خرید خودرو تنها اصل مبلغ دریافتی مسترد می شود. لازم به ذکر پرداخت سود در صورت تاخیر تحویل خودرو پس از موعد مقرر خواهد بود. اگرچه که این خواننده خبر آنلاین اصلا خودرو مورد نظر خود را دریافت نکرده است و به همین دلیل انصراف داده است اما گویا از نظر ایران خودرو انصراف،انصراف است!
کد خبر 12897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    1 0
    وقعا بی قانونی محض است چرا نظارتی روی عملکرد این شرکت نیست ؟ این یک دزدی در روز روشن ودر ملاء عام است مردم دردشان را به کی بگن ؟
  • غلام رضا مینایی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    1 0
    سلام من در مورخه 12 / 9 برای خودروی سمند ثبت نام کردم و درخواست تبدیل به خودروی پژو پارس سال یا خودروی رانا رادارم و اگر تبدیل انجام نمیشود میتوانم انصراف بدهم لطفاً راهنمایم کنید همراه 09153631480