کد خبر 13031
۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
کاهش مراجعه مجدد خودروها به نمایندگی ها

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت سایپایدک از برنامه ریزی و تلاش برای گسترش خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان خبر داد و گفت: مهم ترین وظیفه مجموعه خدمات پس از فروش سایپا ارائه راهکار و ایجاد زمینه های خدمت رسانی به مشتریان است و این مجموعه به لحاظ ایجاد رونق بر فضای کسب و کار نمایندگی های خدمات پس از فروش طرح و برنامه های جامعی را پیش بینی کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدحسن گرمان اظهار داشت: سایپا با در اختیار داشتن 53 درصد از سهم بازار خودرو کشور و عرضه خدمات در ۷۳۸ نمایندگى فعال فروش و خدمات پس از فروش، برترین خودروساز داخلی در جلب رضایت مشتریان است و همین امر موجب شده مسئولیت های ما دوچندان شود. وی گفت: افزایش 20 درصدی توسعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش، افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش به 290 شهر، افزایش فروش قطعات یدکی به میزان 55 درصد جز مهم ترین اقدامات شبکه خدمات پس از فروش سایپا است. وی تضمین قطعات خودروهای تولیدی در شبکه خدمات پس از فروش را یکی از بزرگ ترین اقدامات شبکه دانست و تصریح کرد: بعلت کیفیت بالای قطعات یدکی، میزان مراجعه مشتری و برگشت تعمیرگاهی خودروها کاهش یافته است. گرمان افزود: هم اکنون گروه خودروسازى سایپا در بین خودروسازان داخلى دارای بهترین عملکرد بوده و همین موجب شده که برنامه ریزی ها برای حفظ این جایگاه و ارتقا آن گسترش یابد. وی سایپا را یک سازمان توسعه یافته دانست و خاطرنشان کرد: با افزایش سهم فروش نمایندگی ها و کاهش تمرکز فروش علاوه بر رضایت شبکه نمایندگی ها، افزایش رضایت مشتریان نیز حاصل شده که این مورد در نتایج رضایت مشتریان از خدمات فروش در دوره هشتم ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نمایان است. مدیرعامل شرکت سایپایدک و معاون بازاریابی و فروش سایپا در خاتمه گفت: با توجه به اینکه فضای کسب و کار خودرو در سالیان اخیر رقابتی تر شده و نیاز به شناخت بهتر بازار و مشتری و ارائه محصولات جدید و با تکنولوژی روز بیش از پیش حائز اهمیت است گروه خودروسازی سایپا مدیریت انتظارات مشتریان و گسترش خدمات فروش و پس از فروش و همچنین توسعه محصولات را جزو برنامه های اصلی خود قرار داده است.
کد خبر 13031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Arash ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 0
    درود بر شما قصه شما هم قصه کبک و برفه . از بس خدمات پس از فروش بد و بی کیفیتع و هرچی میگی میگن پرایده دیگه . واسه همین همه ترجیح میدن از خیر گارانتی بگذرن و برن از جیب خرج کنند . تعمیر کارهای کم تجربه و پولکی