کد خبر 130310
۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
فورد برونکو اسپرت فراخوانده شد

کراس اوور جدید فورد برونکو اسپورت اواخر سال گذشته به فروش رسید و فورد بیش از ۱۳ هزار دستگاه از آن‌ را به فروش رسانده است.

به گزارش پرشین خودرو، کراس اوور فورد برونکو اسپورت ۲۰۲۱ به دلیل شل بودن ماژول‌های تعلیق عقب فراخوانده شد. این فراخوان شامل ۱۶۴۰ دستگاه خودروی برونکو اسپورت در ایالات متحده است.

مالکان می‌توانند وب سایت فراخوان اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) را بررسی کنند تا ببینند وسیله نقلیه آن‌ها آسیب دیده است یا خیر.

 

فورد



فورد در حال فراخوانی ۱۶۶۶ کراس اوور‌های برونکو اسپورت ۲۰۲۱ در آمریکای شمالی است که ۱۶۴۰ مورد آن‌ در ایالات متحده به فروش رفته است، تا جای ماژول‌های تعلیق عقب را که ممکن است به طور کامل در زیر قاب خودرو ایمن نباشند، جایگزین کند.

از اواخر سال گذشته فورد فروش بیش از ۱۳هزار دستگاه کراس اوور برونکو اسپورت را آغاز کرد. به گفته فورد، برخی از وسایل نقلیه آسیب دیده برونکو اسپورت دارای ماژول تعلیق عقب شل یا پیچ و مهره از دست رفته هستند. این می‌تواند باعث ناپایداری کراس اوور متمرکز بر جاده شود و خطر تصادف را افزایش دهد.

با شروع فراخوان، نمایندگی‌های فورد تأیید می‌کنند که پیچ و مهره‌های تعلیق عقب ایمن هستند و در صورت لزوم آنها را تعویض می‌کنند. فورد برونکو اسپورت ۲۰۲۱ با قیمت ۲۸۳۱۵ دلار برای مدل پایه شروع می‌شود.




منبع: دنیای اقتصاد
 

کد خبر 130310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha