مدیریت مثبت ایران خودرو در بومی سازی محصولات جدید

رئیس کمیسیون صنایع مجلس سیاست تولید خودرو با کیفیت، نهضت داخلی سازی قطعات و عرضه محصولات جدید در شرکت ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: توسعه همکاری این خودرو ساز با شرکت های دانش بنیان موجب توسعه استقلال صنعتی کشور می شود.

به گزارش پرشین خودرو، سال جدید شروع بسیار تعیین کننده ای برای صنایع مولد با ارزش افزوده بالا بود. محور موانع زدایی در شعار سال جاری اهتمام جدی مدیران این بخشها را می طلبد تا با اراده ای بیش از گذشته هر آنچه را که طی این سالها به عنوان تجارب مدیریتی به دست آورده اند به کار برند تا بتوانند آنچه که مد نظر هست را به گونه ای که قابل توجه باشد انجام دهند. صنعت خودروسازی کشور نیز از این حیث نیازمند پویایی جدی است.

تحولات مدیریتی درایران خودرو باعث شد تا انتظارات از سایر بخشهای مرتبط با صنعت خودروسازی افزایش پیدا کند. آمدن فرشاد مقیمی به ایران خودرو و پس از آن اتفاقاتی که در حوزه تولید و تنوع محصولات و نیز گامهای قابل توجه در زمینه ارتقاء کیفی محصولات برداشته شد توجه منتقدین به حوزه خودروسازی را جلب کرد.

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: مدیریت ایران خودرو در حوزه افزایش تیراژ تولید و توسعه قوای محرکه، ارتقاء کیفی محصولات، گام های مثبتی برداشته است.

عزت الله اکبری تالارپشتی سیاست تولید خودرو با کیفیت ، نهضت داخلی سازی قطعات و عرضه محصولات جدید در شرکت ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت : توسعه همکاری این خودرو ساز با شرکت های دانش بنیان موجب توسعه استقلال صنعتی کشور می شود .

رئیس کمیسیون صنایع همچنین گفت: ظرفیتهای این بخش قابل تأمل است اما آنچه که بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد مهره چینی درست در صنعتی است که ارزش افزوده زیادی برای کشور دارد. در چندسال گذشته شاهد تحولاتی در حوزه خودروسازی بودیم که جا دارد ضمن تقدیر از تلاشگران این حوزه یادآور شد که شناسایی ظرفیتهای بیشتر مورد انتظارست.

وی در خصوص چهره جدید ایران خودرو گفت: اتفاقات خوبی در این مدت افتاد که نیاز به تقویت دارد. در چند سال گذشته صنعت خودرو کشور ثابت کرد که می توان با ظرفیت سنجی از شرایط تحریمی اتفاقان خوبی را رقم زد. صنعت خودروی کشور سالها قبل باید در ریل فعلی قرار می گرفت اما به هر دلیلی این مسئله را شاهد نبودیم اما حالا که در مسیر توسعه قرار داریم باید با برنامه ای مؤثر آن را استمرار بخشید.

کد خبر 132205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha