تجهیز نیسان Pathfinder برای آفرود حرفه‌ای

نیسان، Pathfinder را برای شرکت در رقابت های حرفه ای آفرود به روز رسانی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، نیسان اخیراً تغییراتی را در خودروهای قدیمی خود ایجاد کرده است. محصولات جدید و پیشرفته خود را جایگزین محصولات قدیمی خود کرده است. آخرین دریافت کننده به اصطلاح طرح احیای بعدی نیسان، ۲۰۲۲ Pathfinder است که به کراس اوور سه ردیف سایز متوسط تبدیل شده است.

این خودرو ​​یک سبک جدید، فضای داخلی جذاب، فضای بیشتر و شاید مهمتر از همه، یک جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک را دریافت می کند. نیسان جدید با طراحی مجدد خود به عنوان یک SUV خانوادگی با چند ویژگی شگفت آور ظاهر شده است.

 

نیسان



Pathfinder ۲۰۲۲ تغییرات ظاهری جدیدی به خود گرفته است. جدیدترین طراحی چراغ جلو به شکل پیکان نیسان، که برای اولین بار در آرمادای ۲۰۲۱ فیس لیفت شده دیده می‌شود، دارای نور باریک LED در بالای گلگیر جلو و پرتو‌های کم نور و LED پررنگ در زیر است. نیسان به دنبال زنده نگه داشتن نسل اول Pathfinder است.

 

نیسان



نشانه‌های دیگر طراحی شامل یک جلوپنجره مانند Rogue است که به نظر می‌رسد فاصله آن با طرح V-motion قدیمی نیسان بیشتر است. دهانه جلو مربع در Pathfinder خوب به نظر می‌رسد، بنابراین شکایت نخواهیم کرد. گلگیر مدل ۲۰۲۲ نیز نسبت به قبل بوکسورتر است و این از فرم‌های گرد قبلی خود فاصله دارد.

چراغ‌های عقب باریک ظاهر می‌شوند و نماد مدرن نیسان را در بالای علامت کلمه PATHFINDER قرار می‌دهند، مدل‌های پلاتینیوم دارای یک تزیین سپر پایین با روکش گسترده و روشن هستند که باعث ایجاد فلاش بیشتری به نمای عزیمت می‌شود. به طور کلی، Pathfinder جدید کمی شبیه Rogue است و از نظر ما هیچ چیز بدی نیست.

 

نیسان



در داخل، تغییرات ادامه دارد. فرمان پایین تخت، انتخابگر شیفت کشویی و صفحه نمایش اختیاری و سرگرمی ۹.۰ اینچی و پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی مستقیماً از کراس اوور کوچکتر جدا می‌شوند. همانطور که گفته شد، Pathfinder فضای داخلی خود را با برخی از سبک‌های ناهموار، به ویژه پشته وسطی گوشه دار‌تر و دنده مربع شکل، تغییر می دهد.

یک کنسول میانی، سطل زرهی بزرگ و قفسه باریک در جلوی صندلی مسافر (مناسب برای تلفن‌ها و کیف پول)، وجود دارد. علیرغم طراحی کاملاً بیرونی و کابین، Pathfinder هنوز سوار بر نسخه تجدیدنظر شده سیستم عامل قبلی خود است، حتی همان موتور ۳.۵ لیتری V۶ را با ۲۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۹ پوند فوت مشترک است.

Pathfinder جدید در داخل بزرگتر از قبل است، ظرفیت بار و مسافر ترکیبی حدود ۱۰ فوت مکعب بیش از SUV قدیمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 132323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha