نظارت هوشمند بر پایانه‌های تاکسیرانی

معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی گفت: وقتی نمرات منفی به یک حدی می‌رسد پرونده تاکسیران‌ها به هیئت انضباطی ارسال و رای صادر می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدامیر هنجن معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: نظارت ما در حوزه تاکسیرانی به دو صورت هوشمند و میدانی انجام می‌شود که بخش میدانی وظیفه عوامل کنترل گشت‌های ارشاد تاکسیرانی است، ما به وسیله تجهیزات و موارد منصوب در شهر تهران، تجهیزات شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک نظارت خود را به صورت مستمر انجام دادیم.

وی ادامه داد: این اقدام در تصمیم گیری‌ها و فعالیت‌ها و عملکرد تاکسیران‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد و خدمت رسانی را بیش از پیش می‌کند، همچنین در عملکرد تاکسیران‌ها هم بسیار تاثیرگذار است؛ ما تعداد زیادی گشت‌های کنترل و نظارت داریم که این عوامل در میادین اصلی شهر در ساعات اوج ترافیک حضور دارند، نظارت می‌کنند و مواردی مانند داشتن برچسب نرخ کرایه، داشتن کارنامه هوشمند، استفاده از راننده مجاز و ... را مورد بررسی قرار می دهند.

 

تاکسی



معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی گفت: هر کدام از این تخلفات نمره منفی دارد و وقتی نمرات منفی به یک حدی می‌رسد پرونده تاکسیران‌ها به هیئت انضباطی ارسال و برای آن‌ها رای صادر می‌شود بنابراین همکاران ما به واسطه دستگاه‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند همچنین یکی از مواردی که بعد از گسترش ویروس کرونا مطرح شد، بحث نظارت و دستورالعمل‌های حوزه مبارزه با کرونا بود که یک سری دستورالعمل‌هایی را ستاد ملی کرونا وزارت بهداشت ابلاغ کرد و ما آنها را اجرا کردیم.

هنجن یادآور شد: استفاده اجباری از ماسک تنفسی برای تاکسیران‌ها و مسافران، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی که در تاکسی‌های سطح شهر تهران چهار مسافر به سه مسافر رسید، البته گفتنی است که در پایانه‌های تاکسیرانی دربین‌های دقیق و دستگاه‌های هندهلد که در اختیار بازرسین است بحث نظارت را هوشمند را انجام می‌دهند.

کد خبر 132333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha