کد خبر 134620
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
نکات اصلی خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی

ما در این مقاله شما را با انواع لاین های زیبایی ، تجهیزات مورد نیاز یک آرایشگاه حرفه ای و یک فروشگاه پخش عمده تجهیزات آرایشگاهی معتبر آشنا خواهیم کرد.

شاید تخصص ، شرط اول افراد برای انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه باشد. اما شما در کنار تخصص، به تجهیزات عالی برای  یک سالن زیبایی موفق نیاز دارید. این روزها اکثر سالن های زیبایی و آرایشی برای جلب توجه و رضایت مشتریان در کنار فعالسازی لاین های مختلف زیبایی در سالن خود به دنبال یک مرکز پخش برای خرید تجهیزات آرایشگاهی با قیمت مناسب برای تامین محصولات آرایشگاهی و سالنی هستند. در ادامه مقاله نکات اصلی خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی همراه ما باشید.

 

با توجه به نیازهای جدید مشتریان بهترین آرایشگاه ها و مجهزترین سالن های زیبایی از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که در هر بخش یک فرد متخصص با جدیدترین امکانات و تجهیزات ، خدمات ارائه می دهد. حتی آرایشگاه های مردانه نیز غرق این تکنیک ها و خدمات جدید شده اند!

 

و اگر شما به عنوان یک آرایشگر و سالن دار حرفه ای به دنبال پیشرفت و جذب مشتری بیشتر و رقابت با رقبای خود هستید ، باید این متدهای جدید ، لاین های زیبایی ، محصولات، لوازم و تجهیزات  آرایشگاهی را بشناسید و با انتخاب درست آن را به کسب و کار خود اضافه کنید. ما در این مقاله شما را با انواع لاین های زیبایی ، تجهیزات مورد نیاز یک آرایشگاه حرفه ای و یک فروشگاه پخش عمده تجهیزات آرایشگاهی معتبر آشنا خواهیم کرد.

 

تجهیزات آرایشگاهی

 

انواع تجهیزات آرایشگاهی

در ارایشگاه‌های زنانه برای این که مشتری راحتی بیشتری را درحین کار داشته باشد و آرایشگر نیز بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد، برای هرخدمتی که ارائه می‌شود صندلی خاصی درنظرگرفته می‌شود. درادامه برخی از این انواع صندلی را باهم مرور می‌کنیم.

 

  • صندلی‌ آرایشگاهی مدل برقی

صندلی برقی آرایشگاه یکی از لوازم و تجهیزاتی است که در کنار سایر وسایل سالن زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی یک امر مهم تلقی می‌گردد. صندلی برقی کاربردهای گوناگونی داشته و جزء وسیله‌های کاربردی و کارآمد قرار می‌گیرد. این وسیله نه تنها کاربردی بوده بلکه زیبایی را به دکوراسیون سالن شما می‌بخشد.

 

  • صندلی VIP آرایشگاهی

صندلی VIP آرایشگاهی اشکال متنوعی دارند علاوه براین نیز کاربردهای متفاوتی برای این نوع صندلی‌ها وجوددارد. این نوع صندلی‌ها را میتوان با پایه پنج پر چرخشی یا ثابت پایه تهیه کرد که با کمک آن امکان چرخش ۳۶۰ درجه به تمامی محیط اطراف نیز وجوددارد. صندلی کوپ (کپ) اهرمی را برای تنظیم ارتفاع نیز دارند که با کمک آن می‌توانید ارتفاع صندلی را نیز به میزان دلخواه درآورید.

 

  • صندلی میکاپ

صندلی میکاپ انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید بنا به نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کنید. رویه این نوع صندلی‌ها از جنس چرم است و قابلیت تنظیم درجه در ان نیز وجوددارد. این صندلی‌ها هم برای مشتری و هم برای آرایشگر بسیار راحت است زیرا تکیه گاهی برای سر دارد و همین نیز کار را برای مشتری راحت‌تر می‌کند.

 

  • صندلی انتظار مشتری آرایشگاه

اگر شما یکی از آرایشگاه‌های بسیارمعروف شهر را دارید، مسلما اوقات شلوغی کار خود را تجربه کرده‌اید. برای این که بتوانید کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و محیط راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنید، انتخاب صندلی انتظار می‌تواند گزینه بسیارخوبی برای شما باشد. قیمت این نوع صندلی باتوجه به متریال به کار رفته در آن و هم چنین انواع مدل‌های آن متفاوت از هم خواهدبود.

 

  • صندلی کوپ و کوتاهی آرایشگاه

انواع صندلی‌ کوپ و کوتاهی دارای پشتی بسیارراحتی است که سبب می‌شود مشتری از آرایشگاه شما راضی به نظر برسند. این نوع صندلی‌ها انواع مختلفی دارد که بازه قیمتی آن‌ها نیز باهم متفاوت است. کیفیت این نوع صندلی در این آرایشگاه بسیارمهم است و می‌تواند کیفیت آرایشگاه را مشخص کند.

 

طراحی صندلی کوپ و کوتاهی به صورت ارگونومی شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع را تا ۵۰ سانت نیز دارد. بدین ترتیب می‌توانید بنا به قدمشتری ارتفاع آن را نیز تنظیم کنید. هم چنین این محصول قابلیت چرخش را تا ۳۶۰ درجه نیز دارد به همین دلیل هنگام کارکردن با آن احساس راحتی بیش از اندازه خواهیدداشت.

 

  • صندلی تابوره یا استادکار

یکی از انواع صندلی‌های ارایشگاه صندلی تابوره است که جز مهم‌ترین تجهیزات یک آرایشگاه است. این صندلی بیشتر برای اصلاح موی سر استفاده می‌شود و می‌تواند راحتی را برای مشتری و آرایشگر هدیه کند. این نوع صندلی‌ها قیمت مناسبی دارند وبه صورت کلی جز پرکاربردترین صندلی‌های آرایشگاهی هستند.

 

  • صندلی VIP آرایشگاه

صندلی VIP ارایشگاهی همونطور که از اسمش مشخصه بهترین صندلی هست که میتوان برای سالن تهیه کرد که ارزش بالاتری نسبت به همه صندلی ها دارد و همینطور با جک پدالی یا برقی وجود دارد که معمولا جک پدالی این صندلی‌های وی ای پی آرایشگاه بیشتر مورد علاقه و مورد استفاده آرایشگران است.

با خرید صندلی VIP آرایشگاهی دیگه خیالتون از همه لحاظ راحته.

 

  • صندلی جک دستی یا گازی

صندلی جک گازی یا دستی به صندلی هایی کفته میشود که تنظیم ارتفاع آن‌ها با یک اهمر دستی صورت میپذیرد و موقع تنظیم ارتفاع حتما باید مشتری از روی صندلی بلند شود و بیشتر برای کارهای کوتاهی و کپ مورد استفاده قرار میگیرد.

 

انواع سرشور آرایشگاهی

امروزه برای خدمات رسانی به مشتریان در آرایشگاه زنانه از وسایل گوناگون و مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود ضروری و مهم تلقی می‌گردند. از جمله این لوازم می‌توان به سرشور آرایشگاهی اشاره نمود. جهت خرید سرشور آرایشگاهی سالن ما به وب سایت سالن ما مراجعه فرمایید. 

 

  • صندلی سرشور مبله

سرشور مبله یکی از مدل سرشویی است که بیشتر طرفدار دارد و در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد این نوع از سرشور آرایشگاهی موجب آرامش بیش‌تر مشتری می‌گردند و در هنگام شستن سر نیز ناراحتی حس نخواهند کرد. یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال آرامش و رضایت مشتری هستند.

 

  • سرشور ایستاده

اگر یکی از ملاک‌های مهم شما در خرید، ابعاد سرشور است و سالن آرایشگاهی شما نیز از فضای کافی برخوردار نمی‌باشد، پیشنهاد ما به شما خرید سرشور ایستاده است که ابعاد بسیار جمع و جوری داشته و یک گزینه عالی برای افرادی خواهد بود که از فضای کوچک آرایشگاه خود رنج می‌برند.

 

  • سرشور خوابیده

اگر در هنگام استفاده از سرشور مبلی پاهای مشتری آویزون بماند و مشتری ناراضی باشد و با داشتن فضای مناسب میتوانید از سرشور خوابیده استفاده کنید و حالت خوابیده را برای مشتری فراهم کنید بعضی از افراد به دلیل خوابیده بودن ترجیح میدهند مبلی را استفاده کنند بستگی به موقعیت و خواسته شما دارد.

 

وسایل مورد نیاز آرایشگاه و سالن زیبایی

در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید در کار خود موفق باشید، علاوه بر کیفیت کار خود، کیفیت تجهیزات آرایشگاهی مورد استفاده‌ی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر محیط راحت و مناسب و جذابی برای مشتریان خود آماده نکنید، نمی‌توانید انتظار موفقیت در کار خود را داشته باشید. پس با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در راهنمای خرید تجهیزات آرایشگاهی می توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

 

  • تجهیزات اداری آرایشگاهی :

تجهیزات اداری مانند صندلی انتظار برای راحتی همراهان مشتریان شما و همچنین صندلی مدیریتی برای سالن شما ضروری هستند.

 

  • تخت آرایشگاهی :

اگر قصد دارید در سالن خود خدماتی مانند اپیلاسیون یا ماساژ را ارائه دهید، حتما باید از تخت های مخصوص اپیلاسیون استفاده کنید. سعی کنید فضای مناسبی برای انجام این خدمات فراهم کنید که مشتری بتواند احساس آرامش و راحتی داشته باشد.

 

  • آینه آرایشگاهی :

آینه وسیله‌ای است که در همه آرایشگاه‌ها ضروری است. بعد از صندلی آرایشگاهی از مهمترین تجهیزات آرایشگاه آینه و دکوراسیون است بهتر است تعداد و ابعاد آینه‌های استفاده شده در آرایشگاه زیاد باشد، زیرا جلوه‌ی زیبا تری به سالن زیبایی می‌بخشد. می‌توانید با توجه به سبک دکور سالن خود، آینه کاری زیبایی در آن به‌وجود آورید.

 

کد خبر 134620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha