بانک کارآفرین، هیچ واحد تولیدی را تملیک نکرده است

مدیرعامل بانک کارآفرین همزمان با فرا رسیدن روز ارتباطات تاکید کرد: به عنوان نخستین بانک در اجرای رای وحدت رویه، در بانک کارآفرین کارخانه یا واحد تولیدی به واسطه اقدام حقوقی تعطیل نخواهد شد و این یکی از افتخارات بانک کارآفرین است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر احمد بهاروندی، با تاکید بر این که در طی سالهای گذشته در بانک کارآفرین هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی تملیک نشده است، گفت: واحد حقوقی بانک در راستای رویه سازی وصول مطالبات، این فرآیند را پیش از این در دستور کار داشت.

وی در ادامه افزود: در طی سالهای گذشته پیگیری مطالبات بدهکاران بزرگ در دستور کار بانک بود و پس از ابلاغ رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری کشور و همچنین مجمع عمومی بانک در تیر ماه سال ۱۳۹۹، نیز این رویه ادامه یافت و مقرر شد تا در راستای اجرای دستور العمل های بانک مرکزی با مشتریان بانک_بدهکاران بزرگ – وارد مذاکره شده و بدهی های معوق بانکی تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به بدهکاران تعیین تکلیف شده اظهار داشت: فرآیند اجرا شده در طی سالهای گذشته و پس از ابلاغ رای وحدت رویه موجب شد، در کمیته فرا دستگاهی بانک مرکزی، بانک کارآفرین بعنوان الگوی سایر بانکها در این فرآیند تعریف و شناسایی شود.

بهاروندی با اشاره به ماهیت بانک که حمایت از کارآفرینی است خاطر نشان کرد: بیشترین همکاری برای تسویه مطالبات را با واحدهای تولیدی داشتیم تا از حیث پرداخت بدهی های بانکی هیچ واحد تولیدی و هیچ کارگری متضرر نشود.

کد خبر 137926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha