تحول كیفیت محصول با اتحاد استراتژیك سایپا و ایران خودرو

با تحقق اتحاد استراتژیك دو خودروساز بزرگ كشور، كارگروه تخصصی در حوزه ارتقای كیفیت محصولات با هدف تحول كیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز به كار كرد.

به گزارش پرشین خودرو، در نشستی كه با معاونان كیفیت گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، گزارشی درخصوص برنامه های راهبردی و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارایه و زمینه های همكاری های مشترك دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بر این اساس، تیم های كاری مشتركی در هشت محور با حضور نمایندگانی از دو خودروساز تشكیل شده و به صورت هفتگی و مستمر، در خصوص سرفصل های هریك از كارگروه ها، برنامه ها و اقدامات مدنظر ارایه می‌شود و نشست‌های مشترك با جدیت دنبال خواهد شد.

همكاری استراتژیك دو گروه خودروساز سایپا و ایران خودرو، در راستای تغییر و تحول ریشه‌ای در كیفیت و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان انجام می شود. این مهم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخشی از فرمان هشت بندی ریاست جمهوری و نیز تكریم و عمل به انتظارات مردم و مشتریان صورت می‌گیرد و بی‌تردید دستاوردهای چشم‌گیری به همراه خواهد داشت كه راه‌گشای مسیر نوینی است كه خودروسازان در پیش گرفته‌اند.

برنامه اتحاد استراتژیك دو خودروساز بزرگ كشور در سال 1401، با رویكرد مثبت و جدیت بیش‌تری در دستور كار مدیران عامل شركت‌های سایپا و ایران خودرو قرار گرفته و در هفته‌های اخیر نیز نخستین گام‌ها در راستای تحقق آن برداشته شده است و انتظار می رود با ایجاد ساز و كارهای لازم، تحولات عمده‌ای در زمینه طراحی و تولید محصول مشترك، تنوع محصول، كاهش هزینه‌های تولید، خدمات پس از فروش، چابك‌سازی زنجیره تامین و توسعه بازارهای بین المللی فراهم شود.

برنامه اتحاد استراتژیك دو خودروساز بزرگ كشور، با مطالعه و الگوبرداری دقیق از نمونه‌های موفق جهانی در دستور كار قرار گرفته و با شناسایی ظرفیت‌ها و چارچوب‌های صنعتی ایران، وارد مرحله عملیاتی شده است.

کد خبر 137967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha