کد خبر 137973
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
با هوشمندترین تریلر ایران آشنا شوید

دنیای ماموت در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران هوشمندترین تریلر ایران را با بیش از 30 امکان مختلف معرفی کرد.

/ فرشید آصفی / به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال‌های اخیر به واسطه پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و امکان دسترسی به اینترنت‌های پرسرعت، تغییرات بسیاری در کارهای خدماتی رخ داده است.

رشد شرکت‌های دانش بنیان که در حوزه تکنولوژی‌های نوین فعالیت می‌کنند نیز حاکی از استقبال اصناف مختلف از هوشمندسازی مشاغل است.

یکی از این شرکت‌های دانش بنیان در همکاری مشترک با دنیای ماموت توانسته است هوشمندترین تریلر کشور را با قابلیت‌های بسیار زیاد تجاری‌سازی کند.

شرکت دانش بنیان شتاب سیستم جهانی در این همکاری با دنیای ماموت اولین دستگاه هوشمندسازی تریلی را با رویکرد مدرن و هوشمند کردن تریلی با (GSTECH) بر پایه تکنولوژی اینترنت اشیاء تولید شده است.

هدف از تولید این محصول نظارت و مدیریت آنلاین تریلی توسط راننده و یا سازمان ها بوده که علاوه بر اینکه امکان در
دسترس بودن تمامی اطلاعات به تریلی را دارد، می تواند تمامی اطلاعات مربوط به سوابق کارکرد و عملکرد تریلی را بصورت آنلاین ذخیره و ثبت نماید.

از جمله امکانات کاربردی نرم افزار ioTrailer می‌توان به نظارت و ردیابى تریلر، دیسپاچینگ و مدیریت مأموریتهاى ناوگان حمل و نقل، امکان ردیابى آنلاین تریلر های در حال مأموریت، ثبت و بایگانى اطلاعات ناوگان، یادآورى موارد کاربردی
خودرو از جمله پرداخت بیمه نامه، زمانبندی هوشمند تعویض قطعات مصرفی تریلر و...، تهیه گزارش از عملکرد سامانه مدیریت ناوگان، تنظیم بیشینه و کمینه دما و رطوب توسط راننده تریلر یخچال دار و تشخیص سرعت خودرو اشاره کرد.

در فیلم زیر می‌توانید با این سیستم و تریلر هوشمند ماموت از زبان مهرداد بشیری آشنا شوید همچنین کارکرد این سامانه را نیز مشاهده کنید:




 




 

کد خبر 137973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آوین ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    بسیار عالی و کاربردی ، و افتخاری برای جوانان کوشای وطنم