راه اندازی اولین مرجع آنلاین کارشناسی، خرید و فروش خودروهای تجاری

اولین سایت و اپلیکیشن کارشناسی، خرید و فروش و ارائه تسهیلات خرید خودروهای تجاری در کشور ایجاد و راه اندازی شد.

سهراب حاجی شریف مدیرعامل اولین سایت و اپلیکیشن کارشناسی خودروهای تجاری کشور، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: "اتوبان" (https://otobantruck.com)، مسئولیت ایجاد محیطی امن برای خریدارن و فروشندگان خودروهای تجاری اعم از کشنده، کامیون و کامیونت های تولید داخلی و وارداتی را بر عهده دارد. هدف ما تسهیل و تسریع در فرآیند خرید و فروش انواع خودروهای تجاری با حفظ منافع خریداران است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون خرید و فروش خودروهای تجاری عمدتا به صورت سنتی انجام می شده است، اظهار داشت: اتوبان با هدف ورود به بازار خودروهای دست دوم و ساماندهی به خرید و فروش خودروهای تجاری، تاسیس و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبان تصریح کرد: دارندگان و متقاضیان خودروهای تجاری با حضور در اتوبان، می توانند در یک بستر امن و پلت فرم مهندسی شده، نسبت به خرید و فروش مطمئن انواع خودروهای سنگین داخلی یا وارداتی اقدام کنند.

 

سهراب حاجی شریف


حاجی شریف اضافه کرد: در سایت و اپلیکیشن اتوبان، کارشناسی خودروهای تجاری بصورت مولتی برند و برای انواع کشنده، کامیون و کامیونت داخلی، چینی و اروپایی انجام می شود.

وی متذکر شد: در سرویس کارشناسی خودروهای تجاری، 360 نقطه از خودرو اعم از بدنه، موتور، گیربکس، تجهیزات داخلی و بیرونی و کابین مورد کارشناسی کارشناسان اتوبان قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت اتوبان با بیان اینکه نتیجه حاصل از کارشناسی خودروهای تجاری منجر به صدور گواهی ارزیابی سلامت برای خودرو می شود، تاکید کرد: خریدار و فروشنده خودرو تجاری با وجود گواهی ارزیابی سلامت خودرو با اطمینان خاطر نسبت به خرید یا فروش خودروی خود اقدام می کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبان در پایان از فعالیت تیم کارشناسی سیار خودروهای تجاری در استان های تهران و البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری، کارشناسی خودروهای تجاری را در کلان شهرهایی از قبیل اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و ... پوشش خواهیم داد.

کد خبر 137998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha