3 عامل مهم در صنعت خودرو از نگاه یک نماینده مجلس

نماینده مردم جویبار، سوادكوه و قائمشهر عملكرد سایپا در زمینه مطالعات علمی، فعالیت­ های دانش ­بنیان، تحقیق و توسعه و دستاوردهای مركز تحقیقات این خودروساز را مثبت ارزیابی كرد و گفت: سه عامل در صنعت خودرو برای ما بسیار اهمیت دارد، اول اینكه توان تولیدمان را افزایش دهیم دوم اینكه كیفیت تولید را بالا ببریم و سوم اینكه محصولات را با قیمت مناسبی در اختیار مردم قرار دهیم كه البته برای تحقق این سه هدف مهم باید هم مجلس و هم دولت حمایت كنند و خودروساز هم با در نظرگرفتن این سه هدف پیش برود.

به گزارش پرشین خودرو، كمال علی­پور در حاشیه بازدید اعضای كمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی از مركز تحقیقات و خط تولید شاهین سایپا، اظهار كرد: با توجه به نگاه مقام معظم رهبری و گله ­مندی ایشان از وضعیت صنعت خودرو، سایپا در حال فراهم ­كردن شرایطی است تا رضایت مردم را تأمین كند كه لازمه ­اش علاوه بر اینكه توان تولید نباید كم شود، كیفیت محصولات هم باید افزایش یابد.

او تصریح كرد: در مركز تحقیقات سایپا اتفاقات خوبی در حال رخ­ دادن است و افراد متخصصی در این مركز مشغول فعالیت هستند، سایپا در مسیر درست تحقیق و توسعه قرار دارد و ان­شاءا... امسال و سال ­های بعد محصولات خوبی توسط این خودروساز معرفی و وارد بازار خودرو خواهد شد.

علی­پور ادامه داد: به عنوان عضوی از كمیسیون جهش تولید مجلس همه فعالیت ­های سایپا را در قالب گزارشی به اطلاع نمایندگان دیگر خواهیم رساند تا از این خودروساز داخلی حمایت اعتباری و معنوی داشته باشیم و از محصولاتی كه با نگاه دانش ­بنیانی مقام معظم رهبری در حال تولید است و سایپا هم در این مسیر قرار دارد و فعالیت ­های دانش­ بنیان این مجموعه هم خوب پیش می ­رود، حمایت شود و اتفاقات خوبی برای كشور و خودروسازی داخلی رقم بخورد.

نماینده مردم جویبار، سوادكوه و قائمشهر درخصوص رقابت در دنیای فعلی عنوان كرد: در دنیایی كه سرعت پیشرفت صنعت خودرو بسیار بالاست، باید توان رقابت داشته باشیم و بتوانیم از دانش و قابلیت ­های دیگران هم استفاده كنیم.

او تاکید کرد: از دانش متخصصان و دانشگاهیان خودمان بهره بگیریم كه به نظر می ­رسد سایپا از ظرفیت ­های برخی از دانشگاه ­های صنعتی به خوبی بهره می­ گیرد.
 

کد خبر 138013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha