«شکمن» همکار جدید آرین دیزل هم شد / کشنده X5000 شک‌موتور رونمایی شد

مدیر بازاریابی آرین دیزل با اشاره به سال‌ها فعالیت این شرکت در حوزه خودروهای تجاری سبک نظیر کامیونت 6 و 9 تن جک، گفت: در راستای ورود به حوزه تولید خودروهای تجاری سنگین، برند شکمن جدیدترین همکار خارجی آرین موتور شد و آغاز همکاری دو شرکت با تولید کشنده X5000 در ایران استارت خورد.

مجتبی ضیایی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر افزود: برای تنوع بخشی به سبد محصولات آرین دیزل برند شکمن را انتخاب کردیم و محصولات این شرکت را با برند شکمن به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

تصاویر کشنده X5000 شکمن را اینجا ببینید
 

وی تصریح کرد: در انتخاب شریک تجاری جدید تمرکز زیادی انجام شد و مهمترین بخش را روی کیفیت محصول قرار دادیم تا محصولی متفاوت را به بازار عرضه کنیم.

وی مشخصات فنی متفاوت، کیفیت بالا و قیمت رقابتی را از دلایل انتخاب این برند عنوان کرد و گفت: در کشنده X5000 شکمن، پیشرانه کامینز 13 لیتری 520 اسب بخاری، آپشن‌های خاص نظیر سنسور باران و کولر درجا و دوربین 360 درجه تنها بخشی از امکانات این محصول و نقطه تمایز با رقبای داخلی در بازار است.

 

آرین دیزل



وی با تاکید بر اینکه کشنده X5000 شاکمن به قابلیت‌هایی مجهز است که در سایر خودروهای کار و تجاری وجود ندارد، تصریح کرد: قیمت رقابتی از دیگر مشخصه‌های کشنده جدید آرین دیزل است.

ایجاد ارزش خرید بیشتر برای محصولات آرین دیزل بخش دیگری بود که مدیر بازاریابی آرین دیزل به آن اشاره کرد و افزود: در سایر محصولات و کامیون و کمپرسی‌هایی که در آینده عرضه خواهیم کرد نیز این موضوع مدنظر قرار دارد.

ضیایی توسعه شبکه نمایندگی‌های مجاز آرین موتور را گام راهبردی این شرکت اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای آرین دیزل و ورود سگمنت‌های جدید به سبد محصولات این شرکت، نمایندگی‌های آرین دیزل آفزایش پیدا خواهد کرد و با تاسیس پنج نمایندگی جدید تعداد نمایندگان مجاز آرین دیزل در کشور به 27 نمایندگی خواهد رسید.

مدیر بازاریابی آرین دیزل در پایان از عرضه دو محصول دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

کد خبر 139885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha