طرح خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن اجرا می شود

شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور از برگزاری طرح پاییز 1401 خبر دادند. این طرح با هدف جلب رضایت دارندگان خودروهای تجاری تولید شرکت‌های مذکور و در راستای عملیاتی کردن شعار «همواره مراقبتان هستیم» از 13 تا 28 آذر 1401 به مدت 14 روز کاری اجرا می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح ضمن ارائه تخفیف در اجرت و قطعات مصرفی، برای اولین بار فرم کارشناسی خودرو که حاوی نکاتی در خصوص وضعیت فنی خودرو می باشد توسط عاملیت های مجاز صادر و در اختیار دارندگان خودرو قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم نسبت به رفع ایرادات خودروی خود اقدام کنند.

خودروهای TIGER V و  J6 از محصولات سیبا موتور و خودروهای برند امپاور، فورس، شیلر و ایسوزو از محصولات بهمن دیزل شامل طرح پاییز 1401 می شوند.

در این طرح اجرت سرویس و بازدیدهای ادواری برای خودروهای دارای گارانتی کاملا رایگان و هزینه سرویس‌های ادواری برای خودروهای فاقد گارانتی با 50 درصد تخفیف ارائه می شود. در کنار تخفیفات ارائه شده در خصوص اجرت، قطعات مصرفی نیز شامل روغن موتور، روغن گیربکس، روغن دیفرانسیل، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت، فیلتر هوا و فیلتر خشک کن با 15 درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد.

بازدیدهای فنی در طرح پاییز 1401 برای اولین بار بصورت کامل در تمام حوزه های فنی خودرو انجام و مالکان خودرو می‌توانند چک لیست کاملی از وضعیت سلامت خودرو خود را در اختیار داشته باشند.

در این طرح خودروهای تجاری با دستگاه عیب یابی می شوند و از نظر نشتی سوخت، روغن و مایع خنک کننده موتور، سطح سیالات، نشتی گیربکس، دیفرانسیل و محورها، عملکرد برف پاک کن، سیستم بوق و روشنایی، تسمه‌ها، عملکرد بخاری و دریچه‌های داشبورد و سوپاپ تعادل هوا گیربکس و دیفرانسیل بررسی می‌شوند.

به همین ترتیب خودروهای شامل این طرح گاردان، اکسل و مفاصل متحرک و کرپی‌ها گریس کاری و آچار کشی شده و ترمزهای چهار چرخ و کلاچ رگلاژ می‌شوند. در نهایت در راستای اجرای این طرح آب داخل باک تخلیه شده و رادیاتور نظافت می‌شود.

اجرای این طرح علاوه بر افزایش ایمنی خودرو در ایام زمستان به کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو منجر خواهد شد. بنابراین رانندگان با مشارکت در این طرح به افزایش طول عمر مفید خودروی خود کمک خواهند کرد که این تدابیر رانندگی مطمئن و ایمن را به ارمغان می‌‌آورد.

کد خبر 139976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha