کد خبر 17008
۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
مدنی: مشکلی بابت تحویل خودرو نداریم

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپا با بیان اینکه مشکلی بابت تحویل خودرو وجود ندارد، اظهار داشت: تمام تولیدات در حال عرضه است و دعوت نامه ها نیز به طور مداوم برای مشتریان ارسال می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، سعید مدنی در خصوص کاهش علل عرضه خودرو در بازار، اظهار داشت: تیراژ تولید بدلیل کمبود نقدینگی کاهش یافته و از سوی دیگر در حال حاضر تقاضای بازار بیش از ظرفیت تولید است. وی با بیان اینکه میزان عرضه و تقاضا متعادل نیست متذکر شد میزان تولید جوابگوی تقاضای بازار نیست اما در حال برنامه ریزی برای افزایش تولید هستیم و هم اکنون نیز تمام تولیدات در حال عرضه است و دعوت نامه ها به طور مداوم برای مشتریان ارسال می شود. مدیرعامل سایپا در مورد انتشار اخباری مبنی بر توقف تولید خودروی مگان بیان کرد تولید این خودرو مانند سابق انجام و به بازار عرضه می شود و هیچ مشکلی نیز بابت تحویل خودروها وجود ندارد. مدنی علت تاخیر در تحویل برخی خودروها را متناسب با زمان ثبت نام مشتریان ذکر کرد و گفت: در زمان ثبت نام معمولا تاریخ تقریبی تحویل خودرو به مشتریان اعلام می شود و خودروهای فروش نقدی 30 روزه تحویل مشتریان می شود. رنو همکار سایپا می ماند مدیرعامل سایپا همچنین در خصوص این که شرکت خودروسازی رنو اعلام کرده در صورتی که سایپا اقدام به بازپرداخت بدهی های خود نکند از سایپا خارج می شود، عنوان داشت: مساله بدهی ها آنچنان حاد نیست و رنو همچنان به همکاری خود با سایپا ادامه می دهد. مدنی با تاکید بر اینکه میزان دارایی های سایپا بیش از بدهی های این شرکت است، تصریح کرد: این موضوع در حال بررسی است. لازم به ذکر است با توجه به وجود برخی محدودیت‌ها در جریان دریافت پول قطعات ارسالی شرکت رنو به ایران طی 9 ماه اخیر چندی پیش برخی رسانه‌های داخلی از احتمال خروج رنو از ایران خبر دادند. گفته می شود شرکت رنو نیز اعلام کرده که اگر تا پایان سال جاری میلادی حداقل بخشی از این طلب پرداخت نشود ادامه ارسال قطعات به ایران با مشکلاتی مواجه خواهد شد. تسهیلاتی به ما پرداخت نشده است وی در خصوص دریافت تسهیلات 500 میلیارد تومانی که قرار بود در اختیار این شرکت قرار گیرد نیز یادآور شد حتی یک ریال هم از این مبلغ دریافت نکرده ایم اما از دریافت آن هم منصرف نشده ایم. گفتنی است قرار بود هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق وزارت صنعت،معدن و تجارت به طور مساوی در اختیار دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا قرار گیرد که پس از گذشت چندین ماه از این مصوبه خودروسازان مدعی هستند موفق به دریافت چیزی از این تسهیلات نشده اند. در حالی که مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مدعی اند که شرکت سایپا پیش از این حدود 300 میلیارد تومان از این تسهیلات را دریافت کرده است.
کد خبر 17008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعيد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    1 0
    آقاي مدني . اينجانب تندر تحويلي مهر ثبت نام كرده بودم ولي با وجود تكميل وجه و بر خلاف اظهارات شما هنوز ماشين تحويلم نشده و هي امروز و فردا مي كنند .
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    1 0
    اقا ی ی ی ی ی ی ی معدنی چرا دروغ میگوییید.
  • فرهاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    0 0
    دروغ گو . بله دعوت نامه تحویل میدهید اما از ماشین خبری نیست . من شهریور 111sx ثبت نام کردم تحویل ابانماه اما بعد از دو ماه تاخیر هنوز تحویل ندادید. مردم گول ثبت نام اینهارو نخوریید