کد خبر 22087
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
دستورالعمل شورای رقابت کارشناسی نیست

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دستورالعمل قیمت گذاری خودرو که به تازگی توسط شورای رقابت تعیین شده از نظر کارشناسی نادرست است و نیاز به بررسی دوباره دارد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، عزیز اکبریان در ادامه افزود: دستورالعمل تعیین شده با وضعیت تورم و میزان افزایش قیمت ها همخوانی ندارد و برای تعیین آن شرایط شرکت های تولیدکننده در نظر گرفته نشده است. وی تصریح کرد: کاهش قیمت خودرو امکان پذیر نیست مگر با افزایش تولید خودرو، لذا دستورالعمل کنونی قیمت گذاری خودرو که چندی پیش توسط شورای رقابت تعیین شد به هیچ عنوان موجب افزایش تولید نخواهد شد. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قیمت گذاری خودروها بر اساس دستورالعمل تعیین شده و ادامه روند کنونی، صنعت خودرو را به نابودی خواهد کشاند و موجب بی کاری بیش از 2 میلیون نفر که در این صنعت اشتغال دارند خواهد شد. وی تأکید کرد: تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو از وظایف سازمان حمایت به شمار می رود و شورای رقابت نباید در این موضوع وارد می شد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سود حاصل از فروش خودرو با دو نرخ متفاوت تنها نصیب دلالان این صنعت می شود. اکبریان در پایان با اشاره به ضرورت ایجاد بازار رقابتی توسط دولت خاطرنشان کرد: عرضه محصولات در بازار رقابتی موجب تعیین قیمت ها توسط بازار می شود.
کد خبر 22087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 3
    احسنت
  • نا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 2
    فقط تو یکی رو کم داشتیم!!!! آقایون خانوما هر کی اظهار نظری در مورد قیمت خودرو داره بفرماید!
  • رجب زاده ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 4
    آقای نماینده! اشتغال دو میلیون نفر به چه بهایی؟
  • سلامی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 4
    به به آقای نماینده کرج! همسایه محترم دو خودروساز؟ چه اظهار نظر جالبی
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 4
    ای آقا ایییییییینننننننن همهههههههههههههههههههههههههههههههه هزار الله و اکبر مهندسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس 6 ماههههه دارن کار کارشناسییییییییی می کننن فرمول در اوردن تازه جنابعالی می فرمایین کارشناسیییی نیسسسسسسسسسستتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب آقای محترم شما هم بیا 6 ماهه دیگه کارشناسی کن ببینیم چی از توش در میاد. جمع کنید بابا مسخره کردیننن دیگه بسه خجالت هم خوب چیزیه آخه بو هم نکردین خجالت رو؟؟؟؟؟؟؟ ما ملت چقدر بد بختیم که .......
  • دوره گرد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    8 5
    خداییش چند تا ماشین گرفتی این حرفها رو بزنی.خودشون راضین و اعلام کردن با این قیمتها سود خوبی هم می برند اونوقت تو ناراضی هستی.این هم از اون اعلام نظرهای عجیب و غریبه .
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 3
    باز هرکی از راه رسید شروع کرد به تظر دادن!!!2میلیون بیکار بشن بهتره یا 70میلیون آدم جونشون در خطر باشه!!! اگه راست میگید و به فکر مردمین با کشورهای دنیا رابطه دوستی داشته باشید تا بیان تو ایران سرمایه گذاری کنن!!! 35سال گذشته از انقلاب،این وضع صنعت خودروسازیمونه!!!
  • فرزاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 5
    بیچاره ما و همه مردم کرج! چه نماینده ای تو مجلس داریم. راستی این آقای نماینده کرج درمورد مشکل بزرگ ترافیک پل فردیس که همه مردم کرج را کلافه کرده حرفی نزد؟ فقط از خودروسازها دفاع کرد! عجیبه که بعضی از نمایندگان بطور کاملا اتفاقی فقط در این مورد صحبت میکنند و به مشکلات دیگه کاری ندارند! کاملا اتفاقیه! باور کنید!
  • حقیقت ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    7 11
    درسته که حرفهاش تلخه اما حقیقته.ادامه این وضعیت خیلی ها رو بیکار میکنه.همه چی 3 برابر شده فقط گیر دادن به قیمت خودرو.بذارید قیمت را بازار تعیین کنه و به مرور تعرفه و گمرکی خارجی ها را کم کنید تا رقابت شکل بگیره.
  • م ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 4
    این مصاحبه نشان میده که سودی هم از این گرانی های خودرو نصیب شما میشود- برید بازار تا ببینید دلالان خودرو چه رابطه گرمی با خودروسازان داخلی دارند
  • ... ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    10 5
    ديگه دستتون واسه همه رو شده. نشستين به ريش اين مردم ساده مي خندين
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    12 2
    وای خدایا کمک. یکی میگه فرمول اشتباهه یکی میگه درسته. یکی میگه ارزون نمیکنیم یکی میگه باید ارزون بشه. یکی میگه دلال یکی میگه مردم یکی میگه دولت یکی میگه بیکاری یکی میگه صنعت........ وای کلافمون کردید. بزارید ارزونش کنن دیگه چرا انقدر سنگ میندازید.؟ خوبه 200 درصد گرون شده و قراره 20 درصد ارزون بشه! خدایا خدایا برس به فریاد ما!
  • آرش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    4 1
    این نماینده کرج نیست نماینده حامی جیب مردم کرج نیست
  • شهاب ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    دوستان دمتون گرم تحریم رو ادامه بدین تا حرف م... اینا وزبون درازشون بریده شه