کد خبر 22140
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
عودت مابه التفاوت پول خریداران خودرو

پرشین خودرو: ازظهر دیروز و در نهایت پس از چندماه کشمکش میان خودروسازها و شورای ملی رقابت، قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی با اندک تغییری اعلام رسمی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس اعلام رسمی شورای رقابت قراربود قیمت خودروها بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یابد اما با اعلام رسمی قیمت ها کمتر خودرویی با کاهش بیش از ۱۵ درصد مواجه شده به عنوان مثال در میان خودروهای سایپا تنها خودرویی که بیش از ۱۵ درصد کاهش قیمتی را نشان می دهد سایپا ۱۱۱ SX با فرمان هیدرولیک، بدون کیسه هوا، رنگ غیرمتالیک است که از حدود ۱۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. دراین بین مسوولان دو خودروساز بزرگ کشور از استقبال خریداران از پیش فروش خودروهای این دو شرکت در ساعات اولیه باز شدن سایت فروش خبر می دهند. عبدالله بابایی مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو در گفت وگو با خبرآنلاین از استقبال خریداران می گوید و تاکید دارد که در ساعت اولیه باز شدن سایت فروش اینترنتی ایران خودرو در بعدازظهر روز گذشته ۱۵۰ متقاضی وارد سایت شده اند و خودروی مورد نظر خود را پیش خرید کرده اند. به گفته وی، استقبال خریداران خودرو بسیار خوب بوده و مهمتر از آن بلاتکلیفی در این بازار برطرف شده است. بابایی معتقد است: ایجاد ثبات در بازار باعث برگشت رونق به بازار خودرو خواهد شد و این مساله در کوتاه مدت میسر نخواهد شد چراکه در بلند مدت این مهم محقق خواهد شد. مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو از تقاضای بالا در بازار خودرو می گوید و اینکه بزودی رونق به این بازار بازخواهد گشت. اما امیری، مدیربازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در گفت وگو با خبرآنلاین به بازگشت رونق به بازار اشاره می کند و می گوید در ساعات اولیه فروش سایپا در شبکه های فروش سراسر کشور، ۲۵۰ دستگاه خانواده پراید و ۱۰۰ دستگاه تیبا پیش فروش شده است. وی از شرایط پیش فروش های متنوع خودروهای سایپا خبر می دهد و تاکید دارد: بسیاری از کسانی که در ماه های گذشته خودرو خریده اند و باید مابه التفاوت پول آنها پرداخت شود مراجعه کرده اند و به زودی پول آنها عودت داده خواهد شد. امیری نیز مانند بابایی مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو از بازگشت رونق به بازار خودرو می گویند و مهمترین خبر خوش این روزهای صنعت خودرو را بازگشت ثبات به این بازار می دانند.
کد خبر 22140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    14 0
    تکلیف ما پیش خریدیای آبان ماه ایران خودرو با موعد تحویل اسفند و فروردین چی میشه (ال 90 ) ؟
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    6 0
    بابا چه قیمتی اعلام کردن برای پراید قیمت EX رو اعلام نکردن که در اصل فقط هم اجازه فروش همون رو دارن یعنی قیمت اعلام شده کشک من یه سایپا 111 تحویل اسفند 91 ثبت نام کردن که حالا میگن چون کیسه هوا اجباری شده و قیمت مدل کیسه هوادار تعیین نشده باید هنوزم منتظر بمونید این چه وضعیه
  • نکته سنج ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    مدیران فروش حالا چرا اینقدر احساساتی شدید؟؟؟بخت یار دیگه مگه نه؟؟؟