مردم خواستار دو نرخی ماندن بنزین شدند

پرشین خودرو: 65.58 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی 'پایش' با سوال کدام تصمیم دولت درباره قیمت بنزین باعث تشویق بیشتر مردم به مدیریت مصرف بنزین می‌شود به 'بنزین دو نرخی با نرخ سهمیه‌ای و آزاد' رأی دادند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سوال نظرسنجی این برنامه به این شرح بود: به نظر شما، کدام تصمیم برای نرخ بنزین، صاحبان خودروها را رو به مدیریت مصرف سوخت بیشتر تشویق می‌کند؟
1.بنزین دونرخی با دو نرخ سهیمه ای و آزاد 2.بنزین تک نرخی به نرخ آزاد
در پایان این نظر سنجی 65.58 درصد از مردم به گزینه بنزین دو نرخی با نرخ سهمیه ای و آزاد رای دادند و 34.42 درصد نیز گزینه بنزین تک نرخی را انتخاب کردند.
علی سنگینیان تحلیلگر بازار سرمایه که میهمان تلفنی این برنامه بود در این ارتباط گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور طبیعتاً آزاد سازی کامل نخواهیم داشت ولی من موافق تک نرخی کردن هستم چون طبعات اقتصادی که بنزین تک نرخی بر بازار می گذارد کم است.
حسین عبده تبریزی دیگر میهمان تلفنی این برنامه نیز گفت: فکر می کنم که تا موقعی که به نرخ نهایی که مرحله آخر هست نرسیدیم مجبور هستیم که بنزین را دو نرخی نگه داریم، البته می دانم که نظام دو نرخی مشکلات زیادی هم دارد. اگر بتوانیم موضوع قاچاق بنزین را حل کنیم می توانیم بنزین را مدیریت کنیم.

کد خبر 31741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha