دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا 15 اردیبهشت نهایی می شود

پرشین خودرو: عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از نهایی شدن دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو برای سال 93 تا 15 اردیبهشت نهایی می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد علی مددی درباره زمان تعیین تکلیف برای دستورالعمل قمیت گذاری خودرو تصریح کرد: به دنبال تعیین مکانیزم قیمت گذاری خودرو در سال گذشته، اخیرا نیز در کارگروه های ویژه این شورا مسائل مربوطه مطرح شد و در راستای نهایی کردن فرمول قیمت گذاری خودور برای سال 93 فعالیت می کنیم. نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه شورای رقابت در جلسه چهارشنبه هفته گذشته پیشرفت خوبی در زمینه بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو داشت، تصریح کرد: تا دو هفته آیند مکانیزم قیمت گذاری خودرو را با در نظر گرفتن حمایت از تولید و مصرف نهایی می کنیم. وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو برای سال 93 تا 15 اردیبهشت نهایی می شود. به گزارش خانه ملت، مددی با پیش بینی نتیجه تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و تاثیر آن در قیمت های فعلی گفت: با توجه به کاهش نرخ تورم بخشی به نظر می رسد قیمت خودرو کاهش یابد. عضو ناظر مجلس در شورای رقابت، با تاکید بر اینکه وظیفه شورای رقابت خروج محصولات از انحصار و ایجاد رقابت بین کالاهای انحصاری است، افزود: با ایجاد رقابت بین خودروسازان قیمت ها قطعا متعادل می‌شود و افزایش نمی‌یابد.
کد خبر 31744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    اره حتما کاهش میابد .ما چقد دلمون خوشه
  • علی سلطانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    امید است خودرو سازان داخلی پس 30سال انحصار بدون چون چرا قدری به خود آمده و کمی به فکر حال مصرف کنندگان باشند . واقعا آیا این انصاف است که مصرف کننده ایرانی در مقایسه با قیمت های جهانی خودرو پول یک ماشین مناسب را بدهد اما در عوض ماشینی که فاقد امنیت و سرتا پا ایراد است را آنهم از روی ناچاری خریداری نماید .از نمایندگان ملت انتظار است خودرو سازان را وادار به دیدن واقعیت نموده و از انان بخواهند بجای اینکه به دنبال افزایش قیمت خودرو باشند از ریخت و پاش ها ی بی حدو حصر و پست های سازمانی غیر معقول خود بکاهند .
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    آقا بخدا سردرگم شدیم. از اون طرف وزیر صنعت و غیره قبل از سال 93 گفتن اگه قصد خرید خودرو دارید سال 93 بخرید که قیمت ارزان بشه. ازین ور همه میگن خودرو گران بشه. آقا خودروسازها به جای اینکه منتظر افزایش قیمت باشن تولیدشون رو زیاد کنن و اینقد جریمه تاخیر ندن. آخه شما به جای اینکه 2 میلیون تومان جریمه تاخیر ندی تولیدت رو بیشتر کن اینقدر هم پاپیچ قیمت ها نباش. خداییش کم این مردم رو تیغ زدین. به جای اینکه خودرو رو بفرستی بازار آزاد و احتکار کنی'خودرو رو تحویل بده.
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    در ضمن یادم رفت بگم که یکی از دوستای خودم یک خودرو از سایپا گرفته بود سایپا 111. آقا من برم به کی بگم که خودروی صفر رو 700 هزار تومن هزینه سرویس اولیه گرفتن. حالا بگین واسه چی 700 هزار تومن. چون خودروی صفر یه قطعه نداشت. خدایی چطور توقع افزایش قیمت دارن