کد خبر 33474
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
تکذیب خبر قیمت تمام شده پراید

پرشین خودرو: هفته گذشته یکی از سایت های خبری مصاحبه ای به نقل از دبیر انجمن کیفیت ایران در خصوص قیمت تمام شده پراید منتشر نمود که این خبر کذب مورد استفاده بسیاری از رسانه ها قرار گرفت که در نهایت توسط روابط عمومی انجمن کیفیت ایران تکذیب شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هفته گذشته خبری به نقل از سید سعید امامی دبیر انجمن کیفیت ایران در خصوص قیمت تمام شده پراید منتشر کردید که روابط عمومی انجمن کیفیت ایران با صدرو اطلاعیه در سایت این انجمن خبر مذکور را تکذیب کرد.
متن تکذیبیه منتشر شده در سایت انجمن کیفیت ایران به شرح ذیر است:

تکذیبیه خبر
به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران؛ خبر مربوط به قیمت تمام شده پراید که از قول دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران سید سعید امامی در برخی از خبرگزاری ها و جراید منعکس گردیده است کذب محض است و تکذیب می شود. لذا در روزهای اخیر ایشان با هیچ یک از اصحاب رسانه گفتگویی نداشته اند.


تکذیب خبر قیمت تمام شده پراید


لازم به ذکر است طبق آنالیز قیمت مبلغ یازده میلیون و دویست و هشتاد هزار تومان هزینه مواد اولیه مورد نیاز یک دستگاه خودرو ایکس 100 فرمان هیدورلیک بدون کیسه هوا با استاندارد یورو 2 شامل مواد پلیمری، ورق و انواع فولاد، لاستیک، مس، آلومینیوم، چدن، مواد اولیه و هزینه تولید قطعه سازان و همچنین نیاز ارزی است که این هزینه با احتساب هزینه های تولید، هزینه های فروش و خدمات پس از فروش، هزینه های مالی، مالیات، عوارض، شماره گذاری، پست و بیمه بالغ بر 19 میلیون و هفتصد و چهل هزار تومان میگردد که هم اکنون با زیان به بازار عرضه می شود.

کد خبر 33474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha