کد خبر 34826
۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
خودروهایی که منتظر عرضه شان هستیم

پرشین خودرو: عبارت”به زودی” یک پاسخ اطمینان بخش با کمترین درجه رضایت بخشی به مشتریان است که آن را بارها در مورد خودروهای جدید و هیجان انگیز از سوی شرکت‌های خودروسازی شنیده ایم.

به گزارش «پرشین خودرو»، برخی از این خودروها برای روانه خط تولید شدن چراغ سبز را دریافت کرده اند و برخی دیگر بنا به دلایل مختلف کنار گذاشته شده اند.
ما در این جا یک لیست از خودروهایی که به شدت منتظر عرضه نسخه نهایی و تولیدی شان هستیم را به خدمت شما عرض می‌کنیم که خودروسازان نیز قسم خورده اند که محصول آنان در حال عرضه به بازار است فقط زمان قطعی ان نمی‌دانیم که چرا مشخص نیست.

Mazda6 Diesel

2014 Mazda 6

این خودرو قرار بود که با یک موتور دیزلی در دسترس خریداران باشد ولی همچنان مزدا نسخه بنزینی را تحویل مشتریان می‌دهد.
مزدا اعلام کرده است که استانداردهای تولید گازهای گلخانه ای در شمال آمریکا بسیار سخت گیرانه است و خودروساز ژاپنی نمی‌خواهد که یک سیستم پرهزینه را برای بازاریابی بهتر در شمال آمریکا راه اندازی کند.

Outlander PHEV

mitsubishi-outlander-phev

به گزارش خودروسازی، ظاهر این خودرو فقط در حال کلافه کردن مشتریان خود است زیرا میتسوبیشی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این مدل هیبریدی اعلام نکرده است که در زیر هود خود دارای یک موتور ترکیبی ۲٫۰ لیتری چهارسیلندر است که با یک باتری ۱۲ کیلووات ساعت است که خروجی قدرت پیشرانه ۲۰۰ اسب بخاری را رقم زده است که در حالت تمام الکتریکی قادر به طی مسافت ۶۰ کیلومتر است که در ضمن دارای متوسط مصرف سوخت ۱۵۷ مایل در هر گالن به صورت الکتریکی و۴۴ مایل در هر گالن در حالت هیبریدی است.

پرچمدار Cadillac

CadillacElmirajConceptReveal08.jpg

کادیلاک به خوبی می‌داند به عنوان یک برند تجاری لوکس مشتریان به این شرکت نگاه ویژه ای دارند و برای همین نیاز به یک محصول شاخص با مشخصات فنی بالا دارد و تا کنون نیز این شرکت از محصولات ویژه ای همچون Sixteen، مدل مفهومی‌Elmiraj رونمایی کرده است که به نظر یک پیش نمایش از این شرکت برای رونمایی از یک پرچم دار است.
تصاویر جاسوسی که به تازگی منتشر شده است موید این نکته است که این شرکت در حال توسعه یک پرچمدار است ولی زمان آن مشخص نبوده و عبارت” به زودی” بهترین عنوانی است که می‌توان به پرچم دار خودروساز آمریکایی داد.

Tesla Model X

tesla-model-x

تسلا همچنان یکی از هیجان انگیزترین شرکت‌ها برای تماشای محصولاتش می‌باشد که اولین محصول خود را در کلاس یک خودرو جاده ای شاخص عرضه نمود و محصول دومش نیز یک خودرو لوکس و اسپرت دوست داشتنی تحت نام مدل S و سومین مدل نیز که بر اساس همان پلت فرم مدل اس خواهد بود دارای نام مدل ایکس و دارای سیستم رانش تمام چرخ و درب‌های موسوم به شاهین خواهد بود که وعده عرضه آن در حدود ۲ سالی است که داده شده است و برای عرضه در سال ۲۰۱۴ نیز برنامه ریزی شده است ولی این شرکت همچنان تاریخ عرضه آن را به عقب می‌اندازد.
در حال حاضر وعده عرضه این مدل برای سال ۲۰۱۵ داده شده است وبر اساس گزارشات رسیده بیش از ۱۰ هزار نفر از طرفداران خودروهای الکتریکی برای عرضه این خودرو ثبت نام کرده اند.

مدل‌های مفهومی‌کیاموتورز

643_Track_ster_Concept

خودروساز کره ای کیا دارای یک تیم طراحی منحصر به فرد به رهبری Peter Schreyer است که به خوبی از خجالت دستمزد حقوق بالای کیاموتورز با طراحی خودروهای تهاجمی‌برآمده است.
ما در این جا مروری بر مدل‌هایی که به تازگی کیاموتورز به نمایش گذاشته است می‌کنیم که عبارتند از:
Kia GT-4 Stinger ، Kia Niro Kia Cub, Kia Provo, Kia Cross GT, Kia Soulster r
تمامی‌این خودروها در برنامه تولید این شرکت قرار دارد ولی هیچ گونه تاریخ مشخصی برای آنان اعلام نشده است.

Lamborghini SUV و Bentley SUV

lamborghini-urus-suv

لامبورگینی و بنتلی هر دو برند لوکس ساز خود می‌خواهند برای فروش بیشتر خودروهای خود با اضافه کردن یک محصول جدید به سبد محصولات خود اقدام کنند که لامبورگینی از مدل Urus رونمایی کرد و بنتلی نیز از مدل مفهومی‌EXP 9 رونمایی کرد ولی سوال این است که زمان تولید این دو مدل چه زمانی خواهد بود؟.
در مورد لامبورگینی و برای عاشقانش، شاسی بلند لامبورگینی دارای مشخصات فنی چشمگیر به لطف موتور V10 قدرتمند است که البته نمونه اولیه آن در نمایشگاه خودرو پکن دو سال پیش رونمایی شد که البته چراغ سبز را نیز برای تولید دریافت کرده است که البته برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.
شاسی بلند بنتلی دارای یک ماموریت مشابه و البته پلت فرم مشابه با Urus است که برخی انتقادها را به ظاهر خود داشته است ولی اگرخوش شانس باشیم برای سال ۲۰۱۶ عرضه این مدل از سوی خودروساز بریتانیایی برنامه ریزی شده است.

Audi Quattro Concept

2015-Dodge-Challenger-SRT-Hellcat

به احتمال فراوان شما تاکنون در مورد Audi Ur-quatto چیزهایی شنیده اید که البته این کوپه بسیار جذاب خودروساز آلمانی نیز قرار است تا پرچم دار خودروساز چهارحلقه باشد و دارای یک قدرت باورنکردنی از یک موتور توربوشارژ پنج سیلندر به همراه سیستم رانش تمام چرخ و تمهیداتی برای کاهش وزن نیز است.
اولین بار خبرها در مورد مدل مفهومی‌Quattro در سال ۲۰۱۰ منتشر شد که انرا بسیار سبک وزن و چالاک نامیده بودند و تا سال ۲۰۱۳ از آن خبری نبود تا یک خودرو چاق قدرتمند ۴ هزار پوندی با سیستم پیشرانه ترکیبی هیبریدی معرفی شد.

Acura NSX

NSX-concept

نخستین بار ما Acura NSX را در سال ۲۰۰۷ و در نمایشگاه خودرو دیترویت مشاهده کردیم که البته همان زمان آکورا آب پاکی را بر دستان علاقمندان این خودرو ریخت و وعده سال ۲۰۱۵ را برای نسخه تولیدی این خودرو اعلام کرد.
در مورد سیستم پیشرانه این خودرو رویایی تنها این نکته را می‌دانیم که یک موتور V6 توربو دوگانه است که درست در پشت صندلی‌های جلو قرار گرفته است و انرژی را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند که البته هنوز قدرت خروجی او و قدرت پیشرانه رویایی آن مشخص نشده است.
البته هنوز هیچ گونه قیمت گذاری نیز در باره این مدل اعلام نشده است ولی به نظر می‌رسد آکورا بر روی فروش این خودرو عضلانی در اروپا و آمریکای شمالی حساب ویژه ای باز کرده است.

جانشین Toyota Supra

Toyota_FT1_Sports_Concept_Reveal1

خودروساز ژاپنی تویوتا که همگان این برند را به عنوان یک برند امن، خسته کننده و البته قابل پیش بینی می‌شناسند سال‌ها است که خود را در پشت این سبک وسیاق خاص مخفی کرده است.

به هر حال ارائه یک جانشین مناسب از سوپرا که تولید آن از سال ۲۰۰۲ متوقف شده است نیز تاکنون به تعویق افتاده است تا دوباره خاطرات جذاب این خودرو اسپرت و دوست داشتنی تکرار شود و تا حدودی نیز تویوتا از این روند تکراری طراحی بیرون بیاید.
آخرین مدل مفهومی‌عرضه شده در راستای احتمالی جانشین سوپرا خودرو FT-1 است که با یک طراحی چشم نواز در ماه ژانویه و در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد و ماحصل توافق بین خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو و تویوتا برای یک خودرو اسپرت است تا به این انتظار طولانی برای یک جانشین شایسته برای سوپرا پایان دهد.

کد خبر 34826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha