کد خبر 35029
۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
نگاهی به کادیلاک کوپه ATS+تصاویر

پرشین خودرو: مدل‌های جدید 2015 کادیلاک ATS کوپه از نیروی خروجی بیشتر و تجهیزات بهتری بهره می‌گیرند. در حال حاضر این کوپه لوکس آمریکایی از یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 272 اسب بخار بهره می‌برد و گشتاور آن نیز به 400 نیوتن متر رسیده که 14 درصد نسبت به قبل رشد یافته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در واقع موتور چهار سیلندر در مدل پایه نصب می‌شود که 39 هزار دلار قیمت دارد. پیش از این هیچ‌گاه تصور نمی‌شد که کادیلاک بجای موتورهای حجیم V8 کلاسیک آمریکایی به سراغ موتورهای کم‌حجم چهار سیلندر برود. اما پیشرفت این موتورها در نیروی تولیدی و همچنین میزان پایین مصرف سوخت و آلایندگی آن‌ها باعث شده تا حتی خودروسازان سنتی تر آمریکایی نیز، توجه بیشتری به این نوع پیشرانه‌ها نشان دهند.

یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری با قدرت 321 اسب بخار نیز در ATS کوپه قابل سفارش است. اما جذاب‌ترین نمونه ATS کوپه را باید مدل V-Sport آن دانست که شمشیر خود را برای رویارویی با مرسدس C63 AMG، آئودی RS5 و ب ام و M4 تیز کرده است. این مدل‌ها از همان موتور شش سیلندر با کمک توربوشارژر بهره می‌برند تا لااقل 420 اسب بخار نیرو تولید کنند. البته از این پیشرانه در مدل‌های سدان ATS نیز استفاده خواهد شد.

سال آینده تمامی مدل‌های ATS با لوگوی جدید کادیلاک عرضه می‌شوند. تجهیزات جدید مخصوصاً برنامه‌های کاربردی که با گوشی‌های هوشمند به تبادل اطلاعات می‌پردازند، از ارتقاهای قابل ذکر در این مدل‌ها می‌باشند.
 

نگاهی به کادیلاک کوپه ATS +تصاویر

نگاهی به کادیلاک کوپه ATS +تصاویر

نگاهی به کادیلاک کوپه ATS +تصاویر

نگاهی به کادیلاک کوپه ATS +تصاویر

نگاهی به کادیلاک کوپه ATS +تصاویر
 

منبع: بانک اطلاعات خودرو

کد خبر 35029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha