کد خبر 35812
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
۵ برندی که در آمریکا جذاب نیست

پرشین خودرو: یک عامل بزرگ در فروش یک خودرو، قدرت تجاری برند آن است که با توجه به این عوامل پنج برند بزرگ که روزگار سختی را در حال گذراندن هستند را به خدمت شما معرفی می‌کنیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، موسسه تحقیقاتی J.D. Power که وظیفه تجزیه وتحلیل اماری صنعت امریکا را بر عهده دارد ضمن ترسیم جذاب ترین برندهای خودروسازی در نزد خریداران آمریکایی، به بررسی برندهایی که دارای حداقل جذابیت و غافلگیری در بین خریداران آمریکایی نیز هستند پرداخته است.

معیار این شرکت ارزیابی صاحبان فعلی خودرو با بررسی بیش از ۷۷ ویژگی است که دارای ۱۰۰۰ امتیاز برای رتبه بندی است و طی بررسی این نظرسنجی گسترده، خودروسازان با نمره کمتر از ۷۹۴ به عنوان بازندگان بازار خودرو آمریکا معرفی می‌شوند که ما در این لیست به بررسی ۵ برند مهم که انتظار دیدنشان در انتهایی لیست با کمترین درجه جذابیت برای مشتریان آمریکایی را نداشتیم پرداخته‌ایم.

Scion با نمره ۷۷۹

این برند تجاری به غیر از معرفی FR-S اسپرت کار خاصی انجام نداده و راکد مانده است که دارای کمترین جذابیت در بین خریداران خودرو ۷۷۹ است. صف فعلی خودروساز ژاپنی در حال حاضر iQ, xD, xB, tC و FR-Sاست که هدف آن جذب خریداران جوان تر است که در نهایت به برندهای تویوتا و لکسوس جذب می‌شوند. عدم وجود تغییرات در ساختار خودروهای این شرکت باعث شده است تا فروش محصولات سیون در طول چند سال گذشته کاهش محسوسی داشته باشد.

فیات با نمره ۷۶۸

طبق پژوهش اخیر موسسه J.D. Power، کیفیت پایین محصولات به عنوان نسختین گزینه در کاهش استقابل از این برند مطرح بوده است که این خودروساز را با امتیاز ۷۶۸ حداقل جذابیت در رتبه چهارم قرار داده است.
در حال حاضر خریداران فیات می‌توانند از سبد محصولات ۵۰۰, ۵۰۰L, 500c و مدل الکتریکی ۵۰۰e یکی را انتخاب کنند ولی با وجود ۲۰۶ مشکل فنی در هر ۱۰۰ خودرو فیات، حتی صاحبان فعلی محصولات فیات را به صرافت فروش خودرویشان انداخته است.

سوبارو با نمره ۷۶۸

در حالی که این برند تجاری در حال برنامه ریزی برای افزایش فروش خود در شمال آمریکا است، سوبارو یکی از برندهایی با حداقل جذابیت برای خریداران در آمریکا است که دارای امتیاز ۷۶۶ است. این خودروساز دارای تنوع خوبی از محصولات اعم از کوپه، اسپرت، کراس اوررو سدان است که البته این شرکت باید برای مدل‌های آینده در معنای واقعی کلمه تجدید نظر کند تا شاید با تمرکز بر وسایل نقلیه الکتریکی بتواند جذابیت خود را دربین خریداران افزایش دهد.

جیپ با نمره ۷۶۲

شاید یکی از خودروسازان که انتظار دیدنش در این لیست را نداشتیم شرکت جیپ است که این خودروساز آمریکایی با معرفی مدل جمع و جور Renegade در پی کسب محبوبیت از دست رفته است تا خریداران جدید و جوان نیز به این برند تجاری بیشتر علاقمند شوند.
یکی از عواملی که باعث شده است این خودروساز دارای حداقل جذابیت در بین خریداران باشد این است که گروه مادر کرایسلر درگیر فراخوان سوئیچ‌های معیوبی است که مدل‌های مختلف جیپ را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

میتسوبیشی با نمره ۷۴۸

در حالی که جیپ یکی از مارک‌هایی با کمترین درجه جذابیت و غافلگیری برای مشتریان است بودن میتسوبیشی نیز ممکن است به عنوان یک شوک در این لیست محسوب شود که البته این شرکت ژاپنی به آرامی‌در تلاش است تا با تمرکز برتوسعه محصولات الکتریکی و خودروهای کراس اورر جمع وجور و رفتن به سمت انرژی‌های سبز بتواند در آینده برای خریداران آمریکایی بیشتر جذاب باشد.

کد خبر 35812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha