فروش ویژه امگرند 7 دستی

پرشین خودرو: فروش ویژه جیلی امگرند 7 دستی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شرکت جیلران موتور نماینده رسمی محصولات جیلی در ایران فروش ویژه امگرند 7 دستی با تحویل 30 روزه آغاز کرد.
نكات مهم شرایط فروش این خودرو به شرح زیر است:
۱- تمامی هزینه های شماره گذاری و هزینه پلاک و عوارض سالانه شهرداری برای کلیه خودروها به عهده شرکت است.
۲- هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت است.
۳- کلیه خودروها دارای گارانتی ۵ ساله و یا ۱۵۰٫۰۰۰ کیلومترتوسط شرکت جیلران موتور ( سهامی خاص ) هستند.
۴- حق الزحمه عاملیت مجاز/نمایشگاه فروش توسط شرکت تأمین و پرداخت می شود و بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوان غیر مجاز و برخلاف مقررات شرکت است.
۵-متقاضیان خرید خودرو مکلف هستند کلیه وجوهات مربوط به قیمت خودرو مورد درخواست را فقط بنام و به حساب بانکی جیلران موتور (سهامی خاص) واریز کنند در صورت عدم رعایت مورد فوق شرکت جیلران موتور هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.
۶- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در فروش نقدی به عهده خریدار بوده و پیش از تحویل خودرو، نقدا دریافت خواهد شد.
۷- در شرایط پیش پرداخت چند مرحله ای نقدی، خریدار پرداخت مرحله اول را به صورت نقد و الباقی مراحل را به صورت چک در زمان ثبت نام ارائه می کند.
۸- در صورت درخواست خریدار، خسارت انصراف از خرید و یا خسارت تأخیر احتمالی به مبلغ ۵۰ ریال در ازای هر یکصد هزار ریال مبلغ سپرده به صورت روز شمار محاسبه و به ایشان پرداخت خواهد شد.
** مبلغ بیمه بدنه بر اساس نرخ سال ۹۳ و به میزان ۹,۵۹۸,۱۷۶ ریال در محاسبات اقساط خودرو لحاظ شده است.
** مالیات بر ارزش افزوده بر اساس نرخ مصوب ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمان تحویل خودرو توسط شرکت محاسبه و در صورت افزایش نرخ ، متقاضی متعهد به پرداخت نقدی مابه التفاوت آن خواهد بود.


بر اساس این گزارش شرایط فروش این خودرو به شرح جدول زیر است:

 

کد خبر 36104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    4 1
    سلام دوستان، جیلران گرون فروشه. برای مقایسه قیمت J5 اتومات و جیلی EC7 اتومات، بیایید یک سری به کشور اوکراین بزنیم. در لینک http://jac.ua/cars/j5/price قیمت J5 اتومات 185900 واحد پولی اوکراین ذکر شده و در لینک http://geely.ua/emgrand-7.html (بین کلمه EMGRAND7 و تصویر خود EC7، لینک سوم از چپ را انتخاب کنید.) قیمت EC7 اتومات 190900واحد پولی اوکراین ذکر شده. البته در ترجمه این لینک با مترجم گوگل، در زیر جدول گفته شده که 1100 واحد هم برای مقابله با خوردگی ماشین اخذ خواهد شد. یعنی در کل قیمت EC7 اتومات 192000 واحد پولی اوکراین می شه. حالا باز برای دوستانی که در بحث تناسب مشکل خاصی ندارند باید عرض کنم که اگر 185900 را معادل 57900000 تومن بگیریم، 192000 حدوداً معادل 59800000 تومن می شود. یعنی در مقایسه با کشور اوکراین، جیلی فروشهای مفت خور در ایران EC7 اتومات رو حدود 20 ملیون تومن گرون می دن.
  • rafi ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 0
    شركت جيلران- خريد آسان خريد آسان يعنى ماه ارديبهشت پول بده هنوز هم ماشين تحويل نشده تازه گفتند انشاالله آخر شهريور.....!معني خريد آسان فهميديم.......!