کد خبر 37122
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
رونمایی رسمی‌ از سیویک ۲۰۱۵

پرشین خودرو: هوندا به صورت رسمی از سری سیویک مدل 2015 رونمایی کرد که بدون شک یکی از پیشگامانه ترین، رادیکال ترین و اقتصادی ترین خودروهای تولیدی تا به امروز است.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودرو از نظر ظاهری زیباتر شده و در ضمن خط پیشرفت بصری را که در مدل ۲۰۱۴ معری شد را حفظ کرده است. با این حال این شرکت برای سال ۲۰۱۵ کاملا غیر فعال نمانده و از یک نسخه ویژه سدان خود در گرامیداشت ۴۲ سال تولید نیز رونمایی خواهد کرد که فقط هشت سال از فورد موستانگ کوتاه تر است.

17227779051900596712-970x0

این مدل ویژه یا همان SE ما بین LX و EX قرار گرفته است و از سیستم جدید انتقال قدرت CVT نیز بهره گرفته است و به همراه سیستم اتوماتیک کنترل تهویه، سیستم صوتی نمایشی ، فن‌آوری لن واچ و اسپیکرهای موسوم به tweetwr بهره گرفته است.

Honda-2015-Civic

یکی از بزرگترین نقاط قوت سیویک سیستم مصرف سوخت اقتصادی بوده است که مدل جدید دارای متوسط مصرف سوخت ۴۱ مایل در هر گالن در شهر و ۳۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است. در ضمن مدل Type R جدید طبق گزارشات دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری با قدرت پیشرانه ۲۸۰ اسب بخاری توربوشارژ است که انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۱۵ روانه بازار شود.

به گزارش خودروسازی، به هر حال سیویک ۲۰۱۵ ، مدل‌های سدان و کوپه در ۱۷ سپتامبر آماده فروش خواهند بود و دهیمن نسل Civic Si در انواع نسخه‌های هیبریدی، بنزینی و سدان SE نیز در پاییز روانه بازار خواهند شد.

کد خبر 37122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha