مشکل شماره‌گذاری خودروهای سایپا حل شد

پرشین خودرو: با توجه به عدم شماره‌گذاری خودرو توسط نیروی انتظامی که به دلیل عدم تجهیز خودروها به کپسول آتش نشانی در چند روز اخیر صورت گرفته بود خوشبختانه این مشکل حل شده و شماره گذاری محصولات گروه سایپا دوباره همچون گذشته انجام خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسن فروزانمهر مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه سایپا، با اعلام این خبر گفت: گروه سایپا با هدف ارائه تسهیلات در جهت رفاه حال هموطنان و به منظور عرضه هر چه بیشتر و بهتر محصولات خود در جهت ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل قیمت، محصولات خود را در قالب فروش‌های ویژه عرضه کرده و خوشبختانه از این طرح‌ها استقبال مناسبی شده است. وی افزود: در طرح فروش پائیزی که به تازگی ارائه شده محصولات متنوع با شرایط ویژه عرضه شده است و متقاضیان می‌توانند در قالب طرح‌های فروش فوری و پیش فروش در این جشنواره ثبت‌نام کنند. مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه سایپا ایجاد شرایط متنوع فروش و تسهیلات مالی را عاملی برای استقبال خوب مردم عنوان کرد و گفت: با وجود رکودی که در بازار خودرو وجود دارد همچنان فروش محصولات این گروه در وضعیت مناسبی قرار دارد. فروزانمهر بیان کرد: در این مدتی که محصولات سایپا شماره گذاری نمی شد، متاسفانه تعدادی از ثبت نام کنندگان خودرو درخواست انصراف از خرید داشتند که طبق قرارداد، مبلغ ثبت نامی به همراه سود انصراف در تاریخ مورد نظر به حسابشان واریز می شود. وی قیمت‌های محصولات گروه خودرو سازی سایپا را بر اساس قیمت ارائه شده از سوی شورای رقابت دانست و گفت: تمامی محصولات گروه سایپا بر طبق قیمت اعلام شده از سوی شورای رقابت که در تیر ماه سال جاری اعلام شده، عرضه می‌شود و هیچگونه افزایش قیمت مجددی در محصولات صورت نپذیرفته است.
کد خبر 37961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • s ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    1 0
    با سلام و احترام اینجانب در تاریخ 8 خرداد ماه 93 یک دستگاه خودروی پارس تندر به شماره پذیرش 6137472 از شرکت سایپا به صورت تحویل 90 روزه با قیمت قطعی پرداخت نموده ام. تمام مبلغ 38 ملیون تومان در تاریخ ذکر شده واریز شده است. پس از پیگیریهای مکرر بالاخره در تاریخ 24 شهریور 93 خودرو فاکتور شده و چند روز بعد وارد نمایندگی در مشهد شده است. منتها به دلیل لغو مجوز شماره گذاری خودروهای سایپا خودروی من پلاک نمیشود و معلوم نیست تا چند ماه باید صبر کنم تا این مشکل حل شود. ضمناً شرکت سایپا میگوید خودروی شما به نمایندگی آمده و از تاریخ فاکتور به بعد هیچ گونه جریمه تاخیری تعلق نمیگیرد. سوال بنده این است: بنده خودرو را برای رانندگی میخواهم نه اینکه دل بنده و امثال بنده را به این خوش نمایند که خودرو وارد نمایندگی شده ولی تا چند ماه باید انتظار بکشید تا پلاک شود و هیچ جریمه تاخیری هم پرداخت نگردد.
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    2 0
    چرا دروغ می گید ماشین مان یک هفته تو نمایندگیه هرچه تماس می گیریم میگه هنوز شماره گذاری شروع نشده
  • علیرضا 93/7/28 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    1 0
    باسلام اینجانب درتاریخ 92/11/26یک دستگاه خودروپارس تندربه شماره پذرش 5943212 ازشرکت پارس خودرو بعداز 4ماه دیرکرد درتاریخ 93/6/29تحویل گرفته ام تاحال شماره گذاری نشده ودرهروقت مراجعه جواب آنهاصبراست ماتاکی بایدصبر بکنیم چراکسی جوابگو نیست
  • مشتری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    سلام لطفا اول مجوز شماره گذاری راحل کنید بعد برای مردم خودروی چینی بفروشید
  • lajvd ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    مشکل شماره گذاری ازنظر مدیرعامل شرکت روی ورقیه امتحانی حل شد ولی درعمل نه v5خریدم بقیشیه خودتون میدونی.........