باشگاه هواداران مدیران خودرو 10 هزار نفری شد

پرشین خودرو: باشگاه هواداران مدیران خودرو با هدف افزایش دانش سازمان درباره مشتری بعنوان اولین باشگاه خودرویی کشور در تاریخ 3 دیماه سال 1390 با ثبت نام 34 کاربر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

به گزارش «پرشین خودرو»، از زمانی که مشتری در باشگاه ثبت نام می کند، به دنبال هر تماسی که با او برقرار می شود، سازمان اطلاعات مفصلی در مورد موقعیت شخصی اعضاء، علایق و ساختار تقاضای آنها دریافت می کند.
باشگاه هواداران به عنوان یک زیربنای مناسب برای افزایش فراوانی تعاملات بین شرکت مدیران خودرو و مشتریانش و همچنین دریافت بازخور از این ارتباط نگریسته می شود. در همین زمینه اهداف باشگاه هواداران MVM به شکل زیر تعریف شده است:
باشگاه هواداران مدیران خودرودر سال گذشته از بین 8200 وب سایت برتر ایرانی در شاخه کسب و کارهای اینترنتی توانست جزء 5 کاندیدای برتر در زمینه شبکه های اجتماعی گرددو تقدیر نامه ی در زمینه بدست آورد. ما مفتخریم که در بین شرکت کنندگان این جشنواره، باشگاه هواداران مدیران خودرو تنها وبسایت باشگاه هواداران مرتبط به صنایع خودروسازی است. این جشنواره از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است.
این باشگاه در مدت کمتر از سه سال موفق شدتا در ماه گذشته با افتخار عضویت 10000امین عضو خود را اعلام کندکه این امر خود دستاورد بزرگی برای این سایت به حساب می آید. لازم به ذکر است که این باشگاه به پاس قدردانی از همراهی این خانواده بزرگ برنامه های متعددی برای جلب هرچه بیشتر رضایت این عزیزان در چهارمین سال فعالیتش در نظر دارد.

کد خبر 38285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha