کد خبر 38771
۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
خودروی ستاره ای در رویای درخشش

پرشین خودرو: چند سالی است كه بازار خودروهای چینی در ایران داغ شده و نه تنها ذهنیت منفی ایرانیان نسبت به محصولات چینی و وجود صنعت خودروی مدعی كشور، نتوانسته چشم بادامی ها را از ورود خودروهای خود به ایران منصرف كند بلكه روز به روز نیز سهم خود را در بازار ایران افزایش می دهند.

به گزارش «پرشین خودرو»، یكی از چندین نوع این خودروهای مهاجر، جی5 محصول مشترک شرکت های جی.ای.سی چین و کرمان موتور است كه توجه مصرف كنندگان ایرانی را به خود جلب كرده است. این خودرو با مصرف پایین و مشخصات فنی مناسب برای جاده های ایران در مدت كوتاهی در بازار جایگاه خوبی را از آن خود كرده است. این خودرو از دی ماه سال گذشته در بازرسی های كیفی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران وارد شد و در روند 9 ماهه ارزشیابی، نمره منفی آن حدود 1.5 واحد كاهش یافته است. در دی ماه سال گذشته نمره منفی جی5، رقم 48.6 بوده و در گرید A قرار داشته است و در شهریور ماه سال جاری با افزایش كیفیت آن به 47.1 نمره منفی رسیده است و همچنان در گرید A قرار دارد. این امر نشانگر افزایش كیفیت این محصول طی 9 ماهه گذشته می باشد. از طرف دیگر مدل اتوماتیك J5 نیز مدتی است به كشور پا گذاشته و هنوز سابقه چندانی در سنجش كیفیت آن وجود ندارد اما به نظر می رسد چشم انداز خوبی را در سر می پروراند. این خودرو از تیرماه سال جاری به جدول ارزشیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران وارد شده و طی این سه ماه یكی از باكیفیت ترین خودروها در دسته قیمتی خودروهای بین 40 تا 60 میلیون تومان بوده است. این توجه ویژه چشم بادامی ها به بحث كیفیت J5 و تلاش برای افزایش كیفیت، حاكی از تلاش آنها برای تغییر افكار سایر كشورها نسبت به محصولات خود است و امروز تا حد زیادی موفق شده اند.
کد خبر 38771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    8 2
    من این ماشین رو 4شهریور امسال تحویل گرفتم و تاحالا 5000کیلومترباهاش رانندگی کردم تو پایداری سرپبچ ها اسطوره است و سواری اش حرف نداره.تا الان یه ذره اذیتم نکرده و داخلش که میشینی حس لوکس بودن بهت القامیشه