کد خبر 39658
۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
رونمایی کادیلاک از CTS-V.R

پرشین خودرو: برند امریکایی یکی از رقبای کهنه کار مسابقت پیرلی چلنج است و با رونمایی از نسل جدید خودرو مسابقه ای خود نقشه های فراوانی برای آن دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز امریکایی کادیلاک با رونمایی از خودرو جدید مسابقه ای خود سایر رقبا را به چالش کشانیده است.

Cadillac-ATS-V-R-2
مدل جدید ATS-V.R در حقیقت جانشین جدید برند آمریکایی برای خودرو فعلی CTS-V.R است که تصاویر رسمی‌آن نیز از سوی کادیلاک منتشر شده است و انتظار می‌رود که از این خودرو به صورت رسمی‌در هفته آینده و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شود که در کنار مدل کوپه Cadillac ATS-V در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

Cadillac-ATS-V-R-7
قدرت این خودرو جدید از یک مدل با خروجی قدرتمند ۳٫۶ لیتری توربودوگانه V6 نشات خواهد گرفت که دارای قدرت پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری است و آنطور که از تصاویر پیداست این خودرو از یک کیت بدنه جدید که شامل یک خروجی حرارت بزرگ در وسط کاپوت و یک اسپویلر کامل و بزرگ در ان بکار گرفته شده است نیز بهره می‌برد.

Cadillac-ATS-V-R-3
به گزارش خودروسازی، به هر حال کادیلاک ۳ قهرمانی پیاپی در مسابقات بین المللی پیرلی دارد و مدل جدید برای چالش‌های GT3 نیز خود را آماده خواهد کرد.

کد خبر 39658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha