رونمایی از Galpin Fisker Rocket

پرشین خودرو: هنریک فیسکر یک فرد علاقمند به دستکاری کردن در خودروهای معروف است و حالا با همراهی یک شرکت خصوصی یک مدل دستکاری شده موستانگ استاندارد را روانه نمایشگاه لس آنجلس کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت Galpin Auto Sports  به همراه هنریک فیسکر از جدیدترین محصول مشترکشان در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۴  با نام تجاری Galpin Fisker Rocket رونمایی کردند.

Galpin-Fisker-Rocket-1

بزرگتر ، سبک تر و تهاجمی‌تر از مدل استاندار موستانگ بوده و قدرت پیشرانه ۷۲۵ اسب بخاری از Rocket   بر می‌خیزد که از یک موتور سوپرشارژ ۵٫۰ لیتری کویوت فورد V8  حاصل شده است که البته می‌توانید ملاحظه کنید که راکت پهن تر از مدل استاندارد موستانگ فورد است که البته بدنه ان از فیبر کربن غنی شده است.

خارج از بحث سبک شدن، در جلوی بدنه نیز شاهد یک شکاف بزرگ برای هر چه خنک تر شدن موتور هستیم و اسپویلر بزرگ عقب نیز با آئرودینامیک بسیار بهبود یافته باعث افزایش عملکرد خودرو شده است.

Galpin-Fisker-Rocket-2

البته در طراحی خودرو تا حدودی از مدل افسانه ای Shelby GT500 مدل ۱۹۶۸ نیز الهام گرفته شده است ولی با این وجود ظاهر خودرو کاملا مدرن است که ترمزهای ۱۵ اینچی و چرخ‌های ۲۱ اینچی موید این امر است.

گاپلین و هنریک فیسکر به صورت کاملا سخاوتمندانه داخل کابین را با اثاثیه تجملی پرکرده و چرم قرمز رنگ ان را نیز نونوار کرده اند.

Galpin-Fisker-Rocket-14

به گزارش خودروسازی، در ضمن در کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد که این خودرو مدل مفهومی‌نبوده ولی دارای تیراژ محدود است که در آینده نزدیک شرایط فروش آن اعلام خواهد شد که تولید آن نیز در ماه دسامبر شروع خواهد شد.

کد خبر 39663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha