کد خبر 40713
۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
رونمایی رسمی از هوندا NSX در دیترویت

پرشین خودرو: هوندا قصد دارد با رونمایی از مدل نهایی این خودرو اسپرت فوق العاده پیش از این از قافله سایر خودروسازان عقب نماند.

به گزارش «پرشین خودرو»، هوندا به صورت رسمی‌پذیرفت که در نمایشگاه خودرو دیترویت که در ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد از نسخه نهایی NSX مدل ۲۰۱۵ رونمایی جهانی خواهد کرد.

honda-nsx-production-lightened
البته این شرکت هیچ گونه در حال حاضر دیگر سفارش پیش فروش این خودرو را قبول نکرده و طبق اظهارات برند ژاپنی مدل جدید ” تعریف جدید از بازدهی خودروهای اسپرت” است که برای فروش در سال آینده آماده شده است.
در حدود ۱۰۰ سفارش پیش خرید این خودرو تاکنون ثبت شده است که انتظار می‌رود این خودرو با برچسب قیمتی در حدود ۹۵ هزار دلار عرضه شود.
خریداران این خودرو بعد از پیش نمایش مدل جدید در فستیوال گودود اقدام به خرید خودرو نمودند که در همین راستا لئون برانان یکی از مدیران ارشد هوندا اعلام کرد که :” این حجم از سفارش پیش خرید برای مدل جدید ما را بسیار خوشحال کرده است زیرا یک نگاه رو به جلو را برای مشتریان ما امکان پذیر کرده است”.

honda-nsx-production-lightened_2
در حال حاضر این خودرو تست‌های نهایی خود را پشت سر می‌گذارد که جلو پنجره‌های مشبک و منافذ هوایی جدید در درب موتور از جمله تغییرات نسبت به مدل ابتدایی است.
در ضمن هوندا تایید کرد که مدل جدید در کارخانه این شرکت در اوهایو ساخته خواهد شد و این شرکت قول داده است که مدل جدید دارای شور و هیجان فراری ۴۵۸ با قیمت پورشه ۹۱۱ است.
همانند فراری و پورشه، سایر خودروهایی که این شرکت برای تست و توسعه محصول خود استفاده کرده است می‌توان به نیسان جی تی آر، ائودی R8 و مک لارن ۱۲C اشاره کرد.

honda-nsx-production-lightened_3
به گزارش خودروسازی، مدل NSX به صورت یک مدل مفهومی‌نخستین بار در نمایشگاه خودرو دیترویت در سال ۲۰۱۲ به نمایش درآمد ولی اولین نشانه‌ها از تولید این خودرو در اوایل سال ۲۰۱۵ به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شد.
مدل تولیدی این خودرو از سیستم Hybrid SH-AWD یا همان هندلینگ تمام چرخ بهره می‌برد که یک موتور بنزینی V6 را به یک موتور الکتریکی در چرخ‌های عقب متصل کرده است.
کل قدرت خروجی خودرو حول و حوش ۴۰۰ اسب بخار خواهد بود که البته در کنار مهم ترین عامل این خودرو یعنی گشتاور فوق العاده ان قرار می‌گیرد که ۳ موتور الکتریکی نیز آنرا یاری می‌کند.
هوندا پیش تر اعلام کرده بود که یک نسخه تبدیلی از این خودرو را نیز در دست توسعه دارد که حداقل دو سال بعد از به بازار عرضه شدن مدل استاندارد روانه بازار خواهد شد.

کد خبر 40713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha