کد خبر 41478
۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
انویدیا هم وارد خودروسازی می‌شود

پرشین خودرو: شرکت سازنده قطعات رایانه ای انویدیا را بیشتر با رایانه و گوشی‌های هوشمند می‌شناسیم و حالا این شرکت از برنامه‌های خود برای سیستم نمایش‌های خودرو و رانندگی مستقل در نمایشگاه مصرف کنندگان لس انجلس نیز اطلاعات تازه ای منتشر کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، انویدیا از Drive CX digital که یک خلبان اتوماتیک است به پیشرفته ترین پلت فرم محاسبات در صنعت خودرو مجهز است و قادر به نمایش ۱۶٫۶ میلیون پیکسل یا همان دو صفحه نمایش ۴K به صورت همزمان است که البته سخت است این ادعای انویدیا را باور کنیم.

nvidia-1

در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در CES2015، این صفحه نمایش با فناوری بالا با انیمیشن‌های صافبود که حتی از لحاظ کیفیت به آلومینیوم و فیبر کربن شانه به شانه می‌زند.

nvidia-2

در کنار این موارد، انودیا از یک رایانه جدید مجهز به دوربین و سنسور رونمایی کرده است که در خودروهای مستقل مورد استفاده قرار خواهند گرفت که این سیستم می‌تواند از ۱۲ دوربین با استفاده از چیپست Drive PX میلیون‌ها پیکسل را به راحتی پردازش کند.
به گزارش خودروسازی، در ضمن این سیستم قادر به تشخیص مواردی همچون محدودیت سرعت به همراه هشدار امبولانس و دوچرخه سواران به همراه عابرین پیاده و نشانه‌های خیابانی است که تشخیص سریع این موارد با چیپ قدرتمند انویدیا به راحتی امکان پذیر است.

کد خبر 41478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha