کد خبر 42324
۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

پرشین خودرو: سایت آپارات همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیمو را برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی ایران و جهانرونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، طی دهه های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون های سه بعدی، دی وی دی ها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا، آپارات فیلیم وبرای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آنها نموده است.

بر اساس این گزارشاین خدمات بر بستر آپارات (بزرگ ترین و سریع ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور) ارائه شده و شما به راحتی می توانید فیلمهای مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون های هوشمند مشاهده کنید.

از نکات جالب توجه آپارات فیلیمو این است که کیفیت پخش را باتوجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم می کند و با استفاده از این فناوری شما فیلم ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هرگونه قطعی در پخش، به صورت نرم و روان خواهید دید.

با توجه به نیاز این خدمات در کشور، آپارات اقدام به طراحی این سرویس و ارائه طیف بسیار گسترده ای از فیلم های سینمایی ایران و جهان نمودهاست.

آپارات فیلیمو قصد دارد علاوه بر فیلم های سینمایی، به زودی سریال های تلویزیونی، برنامه های شبکه خانگی و ... را نیز به خدمات خود اضافه کند.

لازم به ذکر است حق کپی رایت مولفان در aparatfilimo.comرعایت شدهاست.

ارائه ی این سرویس کاملا بر بستر وب و اینترنت (OTT) می باشد.

این خدمات بر رویwww.aparatfilimo.com قابل رویت است.

کد خبر 42324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha