کد خبر 42468
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

پرشین خودرو: در حال حاضر، ترافیک یکی از بزرگ‌ترین معضلات بسیاری از شهرهای جهان محسوب می شود. گیر افتادن در ترافیک سنگین شهری نه تنها موجب هدررفت زمان می شود بلکه یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز است. برای مقابله و رهایی از این مشکل راهکارهای مختلفی ارائه شده اند که یکی از بهترین گزینه ها استفاده از دوچرخه های الکتریکی محسوب می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، دوچرخه های الکتریکی به طور روز افزون از محبوبیت بیشتری به عنوان یک وسیله حمل و نقل شهری برخوردار می شوند. با استفاده از دوچرخه های الکتریکی نه تنها می توانید چاشنی سلامت بدن را به زندگی خود بیفزایید بلکه با افزایش نفوذ این وسیله نقلیه در شهرها می توان از میزان انتشار آلاینده های ناشی از مصرف سوخت های فسیلی نیز کاست. در ادامه برخی از بهترین دوچرخه های الکتریکی حال حاضر را معرفی می کنیم.

دوچرخه الکتریکی e-JOE Epik SE

سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

دوچرخه الکتریکی اپیک SE دارای بدنه تاشو است و از این رو فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند. اپیک SE از باتری لیتیوم نیکل منگنز کبالت سود می برد که نیروی خود را به چرخ عقب منتقل می کند. با یک بار شارژ کامل باتری، این دوچرخه الکتریکی مسافت 30 تا 48 کیلومتر را پوشش می دهد. اپیک SE دارای هفت دنده است که به سیستم انتقال نیرو شیمانو متصل است و در صورت استفاده درست هنگام پدال زدن می توانید دامنه مسافت طی شده با این دوچرخه را افزایش دهید. اپیک SE برچسب قیمت 1,449 دلاری را یدک می کشد.

دوچرخه الکتریکی IZIP E3 PATH+

سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

این دوچرخه الکتریکی دارای محفظه مخصوص برای حمل بار در قسمت عقب است. دوچرخه E3 PATH+ در دو حالت بی نیاز از پدال زدن و پدال کمک با توجه به این که چه میزان احساس تنبلی می کنید، قابل استفاده است. با این دوچرخه الکتریکی می توان بین 40 تا 70 کیلومتر مسافت را طی کرد و بیشینه سرعت آن حدود 32 کیلومتر در ساعت است. دوچرخه الکتریکی E3 PATH+ برچسب قیمت 2,200 دلاری را یدک می کشد.

دوچرخه الکتریکی Prodecotech Outlaw SS

سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

این دوچرخه الکتریکی گزینه ای مناسب برای دوستداران دوچرخه های کوهستان است. بدنه دوچرخه Outlaw SS از آلومینویم مورد استفاده در صنایع هوایی ساخته شده و به همراه تایرهای 2.4 اینچی با خیال راحت می توانید به جای دور زدن موانع از روی آنها عبور کنید. این دوچرخه الکتریکی بدون پدال زدن توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 45 کیلومتر در ساعت را دارد. سیستم انتقال نیرو 8 سرعته و سیستم تعلیق منیزیمی احساسی شبیه به موتورسیکلت های موتوکراس را به دوچرخه سوار منتقل می کند. در فرمان و زین از چرم استفاده شده تا از طول عمر بالا برخوردار باشند. با یک بار شارژ کامل باتری حداقل 32 کیلومتر را می توانید طی کنید. دوچرخه الکتریکی Outlaw SS برچسب قیمت 2,400 دلاری را یدک می کشد.

دوچرخه الکتریکی Yuba Elmundo

سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

دوچرخه الموندو از قسمت بار قابل توجهی سود می برد و اگر دوست دارید به همراه فرزند خود دوچرخه سواری کنید گزینه ای ایده آل است. با یک بار شارژ کامل باتری، این دوچرخه مسافت 30 تا 64 کیلومتری را پوشش می دهد که با توجه به میزان بار و حالت کمک پدال مورد استفاده می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند. دوچرخه الکتریکی الموندو برچسب قیمت 3,500 دلاری را یدک می کشد.

دوچرخه الکتریکی Specialized Turbo S

سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

تمامی سیم کشی های لازم در داخل بدنه این دوچرخه الکتریکی صورت گرفته و طراحی ظاهری آن چشم نواز است. توربو S توانایی دستیابی به بیشینه سرعت بیش از 45 کیلومتر در ساعت را دارد. با پدال زدن می توانید نیروی بیشتری را برای پیشرانه الکتریکی توربو S فراهم کنید. دیسک ترمز هیدرولیکی فرمولا R1 و یک روتور 180 میلیمتری از دیگر ویژگی های آن هستند. فقدان سیستم تعیلق می تواند مقداری از راحتی سواری با توربو S، به ویژه در سرعت های بالا، بکاهد. این دوچرخه الکتریکی برچسب قیمت 6 هزار دلاری را یدک می کشد.

Copenhagen Wheel

 

سواری سبز با دوچرخه‌های الکتریکی

به جای خرید یک دوچرخه الکتریکی با خرید چرخ کپنهاگ می توانید دوچرخه مورد علاقه خود را به یک نمونه الکتریکی مبدل کنید. با استفاده از چرخ کپنهاگ بی نیاز از پدال زدن نخواهید بود اما امکان دستیابی به سرعت هایی بالا ایجاد می شود. در داخلی این چرخ چندین حسگر و یک آداپتور بی سیم بلوتوث قرار گرفته که امکان ارتباط با موبایل هوشمند دوچرخه سوار و تغییر تنظیمات از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی را فراهم می کند. حسگرهای داخلی قدرت رکاب زدن دوچرخه سوار را بررسی کرده و پیشرانه الکتریکی به گونه ای تنظیم می کنند تا نیروی بیشتری در اختیار وی قرار بگیرد. در داخلی این چرخ 26 اینچی یک باتری لیتیومی 48 ولت بکار گرفته شده که با توجه به نیرو و سرعت می تواند حدود 49 کیلومتر را پوشش دهد. دستیابی به بیشینه سرعت 32 کیلومتر در ساعت با چرخ کپنهاگ امکان‌پذیر است. این محصول برچسب قیمت 949 دلاری را یدک می کشد.

منبع: عصر ایران

کد خبر 42468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha