کد خبر 43664
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
رونمایی رسمی‌ آستون مارتین از Vulcan

پرشین خودرو: برند بریتانیایی از قدرتمندترین محصول سری مسابقه خود رونمایی کرد تا خط و نشان تازه ای برای مسابقات سری GTE کشیده باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز بریتانیایی آستون مارتین از یک نسخه مخصوص مسابقه رونمایی کرد تا این خودروساز را به سطح جدیدی از مسابقت رانندگی بازگرداند.

aston-martin-vulcan_01-970x646-c

این خودرو که برای نمایش در ژنو ۲۰۱۵ و به صورت جهانی خود را آماده کرده است دارای نام تجاری Vulcan بوده که در حقیقت یک سوپرخودرویی است که دارای قدرت پیشرانه ۸۰۰ اسب بخاری و بدنه تمام فیبر کربنی است.
خودرو ولکان دارای تیراژ جهانی تنها ۲۲ عددی خواهد بود که خریداران خوشبخت این خودرو امکان این را خواهند داشت که در یک دوره اموزشی رانندگی با این خودرو که از سوی آستون مارتین و توسط رانندگان حرفه ای صورت می‌پذیرد شرکت کنند که البته پیش تر شرکت‌هایی همچون فراری و مک لارن نیز اقدامات مشابهی را انجام داده اند.
خودرو ولکان دارای نسخه هیبریدی نبوده و دارای یک موتور ۷٫۰ لیتری V12 در زیر هود خود است که توسط بخش Aston Martin Racing توسعه یافته است.
در حقیقت مهندسان این شرکت با توزین مناسب وزن قدرت پیشرانه استانداردهای لازم را برای یک خودرو GTE و جهت شرکت در مسابقات قهرمانی FIA تدارک دیده اند.
به هر حال طراحی این خودرو به رهبری رئیس خلاق آستون مارتین Marek Reichman صورت پذیرفته است.

aston-martin-vulcan_06-970x646-c

خودروهایی با سیستم موتور جلو و محور عقب یک پیش مرور بر محصولات اینده برند بریتانیایی و زبان طراحی جدید این شرکت است که در محصولات آینده این شرکت به کار گرفته خواهد شد.
به گزارش خودروسازی، فیبر کربن این خودرو توسط Multimatic توسعه یافته است در حالی که ولکان دارای ویژگی‌های بروزی همچون سیستم لغزش محدود دیفرانسیل به همراه دیسک ترمزهای برمبو و سایر بهبود یافتگی‌هایی است که چرخ‌های ۱۹ اینچی با تایرهای میچلین به سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته Xtrac پیوند خورده اند.
دیوید کینگ مدیر پروژه موتور اسپرت آستون مارتین در این مورد می‌گوید:” ما یک خودرو استثنایی تولید کرده ایم که برای مشتریان ما هیجان انگیز هستندو به راحتی سایر رقبا را به چالش خواهند کشید”.
به هر حال در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵ شاهد تصاویر زنده این خودرو و جزئیات بیشتری از آن خواهیم بود.

کد خبر 43664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha