کد خبر 43703
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
رونمایی از نسل دوم آئودی R8

پرشین خودرو: خودروساز آلمانی گل سرسبد خود را وارد نسل دوم خود کرد که به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو 2015 رونمایی خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، بهترین راه تغییر افکار مردم در باره یک برند، ارائه یک محصول فوق العاده است و حالا شاهد ارائه نسل دوم خودرو اسپرت R8 از سوی آئودی خودروساز آلمانی هستیم.

2016 Audi R8 Revealed With 610-HP » AutoGuide

استفاده از ساختار آلومینیومی‌و فیبر کربن سبک به همراه سیستم محرک تمام چرخ جدید و منحصر به فرد به همراه یک موتور قدرتمند V10 یک شاهکار تمام عیار را رو در روی مشتریان قرار می‌دهد.
دو گزینه موتوری ۵٫۲ لیتری V10 در پیش روی خریداران خواهد بود که عبارت است از قدرت پیشرانه ۵۴۰ اسب بخاری و گزینه دوم قدرتمند تر ۶۱۰ اسب بخاری که آئودی اعلام کرده است که مدل دوم دارای شتاب صفر تا صد در تنها ۳٫۲ ثانیه و حداکثر سرعت بالای ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است.
این خودرو با سیستم جدید Quattro AWD چفت و بست شده است و از سیستم کلاج دوگانه هفت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که طبق ادعای آئودی قادر است ۱۰۰ درصد شتاب را به چرخ‌های جلو و عقب تزریق کند.
با استفاده از شاسی‌های به اشتراک گذاشته شده با لامبورگینی هوراکان این خودرو دارای وزن خشک ۳۲۰۵ پوندی است که در قیاس با جانشین خود در حدود ۱۱۰ پوند وزن کمتری دارد.

2016 Audi R8 Revealed With 610-HP » AutoGuide.com News 2015-02-27 22-50-16

به گزارش خودروسازی، در داخل کابین نیز شاهد یک نگاه ساده و تر تمیز در طراحی هستیم که مهم ترین کنترل‌ها به صورت دیجیتالی در پیش روی کاربر قرار می‌گیرد که البته تغییر قابل توجه دیگر غیبت دکمه سوئیچ در قیاس با نسل قبلی است.
در ضمن آئودی اعلام کرده است که در حال کار بر روی سایر گزینه‌های R8 است که از ان جمله گزینه تمام الکتریکی و نسل دومی‌E-tron است که با یک بار شارژ قادر به طی مسافت ۹۵۶ کیلومتر است.
جزئیات بیشتری از برنامه فروش این مدل اعلام نشده است ولی به احتمال زیاد از تابستان سال جاری میلادی شاهد به بازار امدن این خودرو در بازار امریکای شمالی خواهمیم بود.
به هر حال در نمایشگاه هفته آینده خودرو ژنو ۲۰۱۴، جزئیات کامل از شاهکار جدید آئودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 43703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha