کد خبر 43758
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
مورگان و رونمایی از Aero 8

پرشین خودرو: شرکت بریتانیایی مورگان از یک محصول جدید با نام تجاری Aero 8 در نمایشگاه خودرو ژنو 2015در کنار SP1 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز بریتانیایی مورگان یک پیش مرور جدید از خودرو اسپرت خود که در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش خواهد گذاشت منتشر کرده است که دارای نام تجاری Aero 8 خواهد بود.

morganaero8teaser

جدیدترین تصویر این خودرو در اکانت رسمی‌توئیتر این شرکت منتشر شده است که بال‌های جانبی این خودرو را به نمایش می‌گذارد.
چندی پیش یک پیش طرح رسمی‌این خودرو از سوی مورگان منتشر شد مشخص شد که این شرکت کلاسیک برتانیایی همچنان از سبک‌های قدیمی‌در طراحی محصول جدید خود الهام گرفته است که حتی طراحی اگزوز به صورت کامل به سبک خودروهای قدیمی‌صورت پدیرفته است.
در تصویر شایعات مربوط به دو درب بودن این خودرو همچون Aeromax و Aero Supersports به صورتی تایید شده است.

morganteaser-redux

مورگان از سال ۲۰۱۳ در اکثر موارد در سر تیتر اخبار صنعت خودروسازی حضور پیدا کرده است که مدیریت آن با چارلز مورگان بوده است که البته در سپتامبر سال گذشته میلادی موریس مدیرعامل این شرکت در پی خروج چارلز مورگان از این شرکت شایعات مربوط به فروش این شرکت را رد کرد که با بازگشت مورگان اوضاع فروش نیز چندان تغییری در پی یک رکود طولانی نمود.
به هر حال موریس یکی از اهداف این شرکت را دستیابی به یک فروش خوب در سال ۲۰۱۴ عنوان کرده بود که رویکرد جدید به خودروهای ۳ چرخ و سنتی از جمله راهکار‌های این شرکت به شمار می‌رفت که به نظر می‌رسد چندان راه کار مفیدی نبود.

morganteaser

به گزارش خودروسازی، البته این تنها مدل این شرکت برای نمایش در ژنو ۲۰۱۵ نخواهد بود و خودرو تیراژ بسیار محدود SP1 نیز که در ماه سپتامبر سال گذشته در یک نمایش خصوصی رونمایی شده بود نیز بر روی استیج قرار خواهد گرفت.

کد خبر 43758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha