کد خبر 44391
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
طرح‌های جدید دراتوبوس‌های BRT‎+تصاویر

پرشین خودرو: سازمان بسیج شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و مصادف شدن آن با ایام فطمیه، فاز سوم نصب طرح های با مضامین ارزشی در اتوبوس های شركت واحد را آغاز کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و تقارن آن با ایام فاطمیه صورت گرفت: آغاز اجرای فاز سوم نصب طرح های با مضامین ارزشی در اتوبوس های شركت واحد قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای فاز سوم نصب طرح های اثر گذار با رویکرد ارزشی در اتوبوس های تندرو شركت واحد خبر داد و گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و مصادف شدن آن با ایام فطمیه، فاز سوم نصب طرح های با مضامین ارزشی در اتوبوس های شركت واحد را آغاز کرد.
مهدی بابایی قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران از آغاز اجرای فاز سوم نصب تصویر سازی های اثر گذار با رویکرد ارزشی در اتوبوس های تندرو شركت واحد خبر داد و اظهار داشت: سازمان بسیج شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و تقارن آن با ایام فاطمیه، در بیش از 80 درصد از اتوبوس های تندرو شهر تهران اقدام به اکران تصویر سازی های ارزشی برای بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان کرده است .
بابایی با بیان این که این طرح در دو فاز گذشته با استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی اجرا شد تصریح کرد:  سازمان بسیج شهرداری تهران بعد از اکران موفق تصویر سازی ها در فاز اول و دوم با مضامین سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی شهدا ء و سبک زندگی امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش، در فاز سوم اقدام به تصویر سازی هایی با مضامین نوروزی و ایام فاطمیه و تعدادی هم آموزش های شهروندی کرده است.
وی با اعلام این خبر افزود: این طرح ها به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرداری تهران و به صورت استیکر و لمینت بر روی شیشه های داخل اتوبوس های BRT شهر تهران نصب شده است.
بابایی خاطر نشان کرد: این طرح ها در 80 درصد اتوبوس های تندرو شهر تهران نصب شده است که امیدواریم با این کار قدم کوچکی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ناب ایرانی برداشته شود.































کد خبر 44391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha