کد خبر 44876
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
سریع ترین سدان‌های بازار+تصاویر

پرشین خودرو: سدان هایی با قیمت مناسب و البته شتاب صفر تا صد سریع در بازار امروز انگشت شمار هستند و از همین روی یک نگاه اجمالی به برترین محصولات در این رده می اندازیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، در حال حاضر بسیاری از خودروها راحت، بسیاری از خودروها دارای مصرف بهینه سوخت و البته برخی نیز سریع هستند و در این میان برخی از خودروها واقع سریع هستند که شامل مدل‌های موتور میانی و یا کوپه هستند که البته به طور معمول خانواده شما را بیش از پیش نگران خواهند کرد.
به هر حال نگاهی اجمالی به سریع ترین سدان‌های امروز بازار می‌اندازیم که دارای شتاب صفر تا صد در چهارثانیه و یا کمتر هستند.

2015-mercedes-benz-c63-amg
۱۰٫ Mercedes C 63 AMG 4.0 seconds
مرسدس بنز جدید C63 AMG دارای شتاب صفر تا صد در ۴ ثانیه است که دارای یک موتور توربودوگانه ۴٫۰ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۴۶۹ اسب بخاری است و البته نسخه قدرتمند تر C 63 AMG S دارای قدرت پیشرانه ۵۰۳ اسب بخاری و شتاب صفر تا صد در ۳٫۹ ثانیه است.
این خودروها از همان سیستم انتقال قدرت Mercedes AMG GT بهره می‌برند که سیستم کلاج دوگانه هفت سرعته است که به اندازه کافی برای شتاب صفر تا صد در ۴ ثانیه سریع تر است.
برای در اختیار داشتن چنین قدرتی باید حداقل ۶۴۸۲۵ دلار هزینه کنید.


2016-cadillac-ats-v
۹٫ Cadillac ATS-V: 3.9 seconds
برند لوکس ساز آمریکایی در حال کار سخت بر روی توسعه یک رقیب قدرتمند برای BMW M3 و M4 است که نتیجه ان در حال حاضر مدل جدید ATS-V است که در زیر هود خود دارای یک موتور توربودوگانه V6 با قدرت پیشرانه ۴۵۵ اسب بخاری است.
خریداران خوشبخت کادیلاک می‌توانند از سیستم قدیمی‌شش سرعته دستی در این خودرو بهره ببرند ولی گزینه‌های اختیاری سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نیز در اختیار خریداران است.
در ضمن این خودرو از سیستم محرک عقب بهره می‌برد که به همراه سایر بروز رسانی‌های فنی دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۹ ثانیه است.


2015-Audi-S8-beauty-exterior-S8130003_large
۸٫ Audi S8: 3.9 seconds
نخستین خودرو از دو خودرو جمع و جور اسپرت سدان در لیست ۱۰ تایی ما که دارای مشخصات خوبی است.
این خودرو جمع و جور Audi S8 دارای یک موتور توربوشارژ V8 با قدرت پیشرانه ۵۲۰ اسب بخاری است که البته بر خلاف اکثر خودروهای لیست ما دارای سیستم محرک تمام چرخ بوده که به اندازه کافی سریع است تا شتاب صفر تا صد در ۳٫۹ ثانیه داشته باشد.
اگر شما می‌خواهید این خودرو اسپرت و البته فضایی را در اختیار داشته باشد باید حداقل توانایی پرداخت هزینه ۱۱۵٫۸۲۵ دلاری را داشته باشید.


2015 Dodge Charger SRT Hellcat
۷٫ Charger Hellcat 3.7 seconds
ما نمی‌توانیم به صورت کامل خصوصیات این خودرو را بیان کنیم زیرا این خودرو با قدرت پیشرانه ۷۰۷ اسب بخاری در زیر هود خود دارای یک موتور سوپرشارژ V8و صدای بسیار دلنشین اگزوز است.
این خودرو دارای حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت و گواهینامه National Hot Rod Association است که ¼ مایل در در کمتر از ۱۱ ثانیه در می‌نوردد.
این خودرو در مدت زمان ۳٫۷ ثانیه سرعت صفر تا صد کیلومتر را پشت سر می‌گذارد.


2016 Cadillac CTS-V
۶٫ Cadillac CTS-V 3.7 seconds
دومین خودرو کادیلاک در لیست ما مدل CTS-V است که دارای یک موتور سوپرشارژ ۶٫۲ لیتری V8 در زیر هود خود است که این نیروی قدرتمند دارای قدرت پیشرانه ۶۴۰ اسب بخاری و ۶۳۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که به این کادیلاک قدرتمند این امکان را می‌دهد که دارای حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.
به هر حال در لیست برترین‌های ما مدل CTS-V دارای شتاب صفر تا صد در تنها ۳٫۷ ثانیه است.


bmw-alpina-b6-xdrive-gran-coupe
۵٫ Alpina B6 Gran Coupe: 3.6 seconds
مدل آلپاین در حال حاضر در حال حاضر تحت نظر مهندسین برند المانی که به سختی در حال کار هستند در حال توسعه بوده تا یکی از سریع ترین خودروهای بی.ام.دبلیو بر روی جاده‌ها و خیابان باشد.
مدل B6 بر روی همان پلتفرم سری ۶ بی.ام.دبلیو بنا شده است که از یک موتور تیون شده ۴٫۴ لیتری توربودوگانه V8 بهره می‌برد که قدرت پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری را ممکن می‌سازد.
این خودرو از فناوری‌هایی همچون سیستم محرک تمام چرخ xDrive بی.ام.دبلیو بهره می‌برد که بدین ترتیب این خودرو دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۶ ثانیه است تا این خودرو از لحاظ بازدهی یکی از سریع ترین سیستم‌های فعال سازی اولیه را نیز داشته باشد.


2015-mercedes-benz-cls63-amg-s
۴٫ Mercedes-Benz CLS 63 AMG S 4Matic: 3.6 seconds
بر خلاف مدل C-Class با پیشرانه AMG مدل CLS اسپرت دارای سیستم محرک تمام چرخ بوده که به این خودرو کمک می‌کند دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۶ ثانیه است.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۵٫۵ لیتری توربودوگانه V8 است که قدرت پیشرانه ۵۷۷ اسب بخاری و ۵۹۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور را امکان پذیر کرده است.
این خودرو دارای سیستم کنترل الکترونیکی است که حداکثر سرعت آنرا در ۳۰۰ کیلومتر در ساعت محدود کرده است.


2014 E63 AMG S-Model 4MATIC
۳٫ Mercedes-Benz E 63 AMG S: 3.5 seconds
این خودرو تا حدودی کوچکتر و جمع و جورتر از CLS 63 است که این خودرو محرک تمام چرخ Mercedes E 63 AMG S با مدیریت خود دارای شتاب صفر تا صد در حدود نیم ثانیه کمتر از برادر بزرگتر خود است.
در زیر هود این خودرو از یک موتور ۵٫۵ لیتری توربودوگانه V8 بهره می‌برد که دارای قدرت پیشرانه ۵۷۷ اسب بخاری است که البته به صورت الکترونیکی حداکثر سرعت آن در ۳۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
اگر شما به یک نسخه کوچکتر و جمع و جور تر از E-Class علاقه دارید پیشنهاد ما به شما بدون تردید این مدل دوست داشتنی است.


tesla-model-s-p85d1
۲٫ Tesla Model S P85D: 3.2 seconds
یکی دیگر از خودروهای علمی‌تخیلی از سوی خودروساز پیشرو آمریکایی تسلا با نام Tesla Model S است که بدین ترتیب شتاب صفر تا صد این خودرو تنها ۳٫۲ ثانیه است که بدین احساس کوچکترین صدای موتور و یا سوخت است.
این خودرو در مجموع دارای قدرت پیشرانه ۶۹۱ اسب بخاری است که بین دو موتور جلویی و عقبی تقسیم شده است تا یکی از بهترین خودروهای تمام الکتریکی را با سرعت بسیار بالا در سطح جاده‌ها شاهد باشیم.


Nissan-Juke-R-Nissan-360-Main-Art
۱٫ Nissan Juke-R: 3.0 seconds
ما تسلیم هستیم، قبلو داریم این خودرو به صورت واقعی یک سدان نیست که البته این گوزیلای ژاپنی از نیسان Juke-R دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۰ ثانیه است که البته برچسب قیمت ۶۶۵ هزار دلاری است.
نمی‌توان منکر شد این خودرو واقعا گران است و گران ترین خودرو لیست ما نیز است که به نظر می‌رسد به این قیمت گران خود نیز می‌ارزد.
در زیر هود این خودرو خریداران شاهد یک موتور ۳٫۸ لیتری توربودوگانه V6 است که یک بازدهی نسخه GT-R را در یک بسته بندی جمع و جورتر به شما می‌دهد.

منبع: خودروسازی

کد خبر 44876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha