کد خبر 45147
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
رونمایی آئودی از یک مدل مفهومی

پرشین خودرو: برند آلمانی دومین مدل مفهومی و پیش فرض از سری Prologue Concept را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد که به طور طبیعی دارای جدیدترین بروز رسانی های فناوری است.

به گزارش «پرشین خودرو»، برند آلمانی آئودی از نمونه مفهومی‌و پیش فرض کراس اوور Audi Prologue امروز در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش درآمد که دارای یک سیستم پیشرانه هیبریدی و موتور توربودوگانه V8 است.

Audi-Prologue_Allroad_Concept-2015-wallpaper

خودرو Prologue Allroad Concept تا حدودی شبیه Prologue Avant Concept است که خودروساز آلمانی چندی پیش در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه گذشته به نمایش درآمد ولی
سیستم پیشرانه این خودرو دارای قدرت پ۷۳۴ اسب بخاری و ۶۶۳ پوند بر فوت است که نیروی خود را به هر چهارچرخ با سیستم انتقال قدرت هشت سرعته به همراه Audi Quattro سیستم محرک تمام چرخ انتقال می‌دهد.

Audi-Prologue_Allroad_Concept_2015_1280x960_wallpaper_08

این شرکت اعلام کرده است که این خودرو دارای شتاب صفر تا صد همانند یک خودرو اسپرت در حدود ۳٫۵ ثانیه است که در هر دو حالت بنزینی و الکترونیکی قادر به طی آن است و به طور متوسط دارای مصرف سوخت ۹۸ مایل در هر گالن بر طبق استانداردهای چرخه سوخت اروپایی است.

Audi-Prologue_Allroad_Concept_2015_1280x960_wallpaper_0f

به گزارش خودروسازی، این خودرو در حالت تمام الکتریکی خالص به تنهایی قادر به طی مسافت ۳۳ مایل است که البته برنامه‌های آئودی برای این برند خودرویی هنوز معلوم نیست ولی به احتمال بسیار زیاد دارای فناوری شارژ بی سیم خواهد بود.

کد خبر 45147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha