کد خبر 45205
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
مازراتی MC12 Versione Corse را می فروشد

پرشین خودرو: برند ایتالیایی سرانجام سوپرخودرو خود را از گاراژ بیرون آورده و تصمیم گرفته است تا 2 عدد از 10 نسخه تولیدی استثنایی را به فروش برساند.

به گزارش «پرشین خودرو»، برای یک دقیقه Aston Martin Vulcan را فذاموش کنید چون برند ایتالیایی برای شما یک سوپرخودرو مخصوص مسابقه را دوباره احیا نموده است.

first-road-legal-maserati-mc12-versione-corse-on-sale_100208696_m

خودرو Maserati MC12 Versione Corse یک خودرو مخصوص مسابقه از مدل رویایی MC12 است که بسیار شبیه به MC12 GT1 مسابقه ای است که البته با کمی‌تلاش می‌تواند مجوز ورود به خیابان‌ها را نیز دریافت کند.
تنها دو نسخه از این خودرو به فروش خواهد رسید که البته دارای برچسب قیمت ۲٫۹ میلیون دلاری است که البته مازراتی تنها ۱۲ عدد از این خودرو را در سال ۲۰۰۶ تولید کرد که البته در آن سال دارای برچسب قیمت ۱ میلیون یورویی بود و البته هیچ گاه به نمایندگی‌ها به دلایل خاص راه نیافت.

img

در یک دورنما، آستون مارتین تنها ۲۴ نسخه از ولکان را به فروش خواهد رسانید که در این میان نمی‌توان منکر این موضوع شد که شاسی‌های MC12 Versione Corse دارای عصاره و DNA خودرو Ferrari Enzo است تا بدین ترتیب دارای یک موتور V12 بوده و با قدرت پیشرانه ۷۴۴ اسب بخاری یک نسخه مخصوص مسابقه همچون FXX باشد.

maserati-mc12-versione-corse--image-via-dupont-registry_100508548_l

به گزارش خودروسازی، این سوپرخودرو دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۸ ثانیه است که البته شاید در نظر ما کمی‌در مقابل‌هایپرخودروهای امروزی کند به نظر برسد و البته به احتمال فراوان یک موتور ۶٫۰ لیتری V12 با حداکثر سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت انتظار ما را خواهد کشید.

کد خبر 45205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha