کد خبر 45249
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
رونمایی فورد از خودرو مخصوص چینی‌ها

پرشین خودرو: برند آمریکایی از اولین خودرو خود مخصوص نوکیسگان چینی رونمایی کرد تا پیش از این از بازار پرسود میلیارد نفری عقب نماند.

به گزارش «پرشین خودرو»، فورد از سری جدید ۲۰۱۶ Taurus سدان رونمایی کرد که به صورت انحصاری برای خریداران و بازار چین طراحی شده است.

2016-ford-taurus-02

این خودرو که در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۵ رونمایی شده است برنامه جدید فورد در سدان‌های بزرگ در چین و بخشی از پروژه ارائه ۱۵ خودرو کلاس جهانی در چین در سال ۲۰۱۵ است و خودرو Taurus مخصوص نیازمندی‌های بازار چین طراحی شده است که برای نخستین بار است که این برند اقدام به ارائه یک خودرو مخصوص بازار چین می‌کند.

2016-ford-taurus-04

به عنوان اولین خودرو اختصاصی فورد در چین، این خودرو مطابق با سلیقه چینی‌ها طراحی شده که از ان جمله می‌توان به ماساژورهای صندلی عقب اشاره کرد.

2016-ford-taurus-05

در زیر کاپوت این خودرو شاهد یک موتور ۲٫۷ لیتری توربودوگانه اکوبست V6 هستیم که خودرو ۲۰۱۶ Ford Taurus در کارخانه Changan Ford Hangzhou ساخته خواهد شد که قادر به تولید ۲۵۰ هزار خودرو در هر سال است.

2016-ford-taurus-06

به گزارش خودروسازی، جان لاولر مدیرعامل فورد چین در این مورد می‌گوید:” محصول جدید فورد برای بازار چین نشان دهنده قدرت شگفت انگیز و انعطاف پذیری ما است تا نشان دهیم که برای هر بخش از مشتریانمان یک درک روشن داریم”.

کد خبر 45249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha