کد خبر 45287
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
خودرو خلاقانه مرسدس در شانگهای

پرشین خودرو: شرکت مرسدس بنز آلمان از خودروی خلاقانه ای رونمایی کرده که در یک جمله می توان آن را تلفیقی از یک شاسی بلند و یک کوپه (خودروی دو نفره) نامید، هرچند خودرو ظرفیت چهار سرنشین را دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محصول جدید مرسدس بنز مدل مفهومی GLC Coupé نام دارد که به تازگی در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شده است.

این خودرو از نوع چهار در با ظریت چهار سرنشین به عنوان مفهومی تازه در خودروسازی مدرن به شمار می آید.

از مهمترین ویژگیهای این خودرو باید به طراحی ساختار خاص آن اشاره کرد. در این خودرو پنجره ها بدون حاشیه فلزی هستند و با انحنایی ملایم به درون متمایل شده اند.

خودرو

کل چراغهای جلوی خودرو که شامل چراغ رانندگی در روز، راهنما و نوار نورانی می شود، همگی در یک مجموعه قرار گرفته است که این خود بر جذابیت ساختاری آن می افزاید. در زیر این چراغها سه لنز چرخشی نیز تعبیه شده است.

چراغهای اصلی GLC Coupé به گونه ای ساخته شده است که به طور کاملا خودکار شدت نور آن در حین نزدیک شدن به خودرویی که از روبرو عبور می کند ملایم تر می شود تا اختلالی در رانندگی خودروی مقابل ایجاد نشود.

از آنجاکه این خودرو به عنوان محصولی مفهومی ارایه شده، مرسدس تمام تلاش خود را برای طراحی خودرویی با ساختاری اغراق آمیز به خرج داده است. در حقیقت در این خودرو بیشتر از آنکه به ساختار فنی و فضای داخل توجه شود، به نمای بیرونی آن تأکید شده است.

با این حال بخش فنی خودرو حرفهای زیای برای گفتن دارد. GLC Coupé به موتور شش سیلندر سه لیتری biturbo مجهز است که توان قابل توجه ۳۶۷ اسب بخاری تولید می کند.

به گزارش مهر، جعبه دنده ۹ سرعته خودرو نیز ویژگی خاص دیگر آن است.

کد خبر 45287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha