کد خبر 46344
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
خودرو آمریکایی ۷۵۳ هزار دلاری

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی David Brown Automotive نام شناخته شده ای در صنعت خودروسازی نیست ولی به هر حال این شرکت از مدل Speedback GT رونمایی کرد که بدون احتساب هزینه‌های مالیاتی دارای برچسب قیمت ۷۵۳ هزار دلاری است که به هر حال بسیار گران قیمت است.

به گزارش «پرشین خودرو»، دیوید براون بسیار امیدوار است که خریداران اقبال دوبرابری نسبت به این خودرو نسبت به لامبورگینی اونتادور داشته باشند که البته مدل Speedback GT دارای طراحی کلاسیک بریتانیایی با یک موتور قدرتمند V8 است.

speedback-gt-front-angle-970x647-c

مدل Speedback GT برای فروش در اتحادیه اروپا برای سال آینده برنامه ریزی شده است که البته طراحی این خودرو معجونی از Jaguar XKR به همراه طراحی Aston Martin DB5 و البته طراحی بریتانیای کبیر است.

speedback-gt-side-970x647-c
به نظر میرسد این خودرو باید دارای فاکتورهای باشد تا در نظر خریداران آمریکایی نیز جذاب باشد و از همین روی در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور قدرتمند ۵٫۰ لیتری V8 با شتاب صفر تا صد در ۴٫۶ ثانیه هستیم.
دیوید براون مدیرعامل این شرکت معتقد است که خریدار این خودرو حق دارد که طالب یک طراحی بریتانیایی و اسپرت فوق العاده باشد که می‌تواند شجره خوب بریتانیا را به رخ بکشد و البته در تیراژ بسیار محدودی تولید خواهد شد.

speedback-gt-interior-970x647-c
به گزارش خودروسازی، به هر حال Speedback GT دارای قدرت پیشرانه ۵۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۱ پوند بر فوت است که البته باید تا ۱۰ اگوست برای دیدن این خودرو بر روی استیج نمایندگی‌ها صبر کنید اگر طالب خرید یک خودرو بریتانیایی با برچسب قیمت نجومی‌در خیل عظیم خودروهای عضلانی و دوست داشتنی آمریکایی باشید.

کد خبر 46344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha