کد خبر 46933
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
هایپراسپرت ۳٫۴ میلیونی پلیس دبی

پرشین خودرو: ناوگان پلیس دبی که بهترین های جهان را در اختیار دارد به تازگی هایپر اسپرتی را به ناوگان خود افزوده است که تنها 7 عدد از آن تولید شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودرو‌ هایپراسپرت Lykan Hypersport با قدرت پیشرانه ۷۷۰ اسب بخار جدیدترین عضو خانواده ناوگان پلیس دبی است تا تازه ترین عضو نمایشی این یگان باشد.

76117148584126350-cropped-2-640x427-c
بر اساس تصاویر منتشر شده ، پلیس دبی این‌هایپراسپرت ۳٫۴ میلیون دلاری را به ناوگان پلیس خود افزوده است تا این پلیس یک عضو دیگر با بازدهی بسیار بالا در جمع خود ببیند که البته این خودرو دارای کلاس کاری متفاوتی است.
این خودرو توسط کارخانه لوکس ساز W Motors تولید شده است تا این‌هایپراسپرت گران ترین محصول تولیدی این شرکت در تاریخ باشد و تنها هفت نمونه از آن تولید شده است و از جمله خصوصیات آن سیستم روشنایی الماس اندرو و فضای داخلی کابین همانند فیلم جنگ ستارگان است که البته در فیلم هفتمین خشمگین به خوبی توانست بین آسمان خراش‌ها حرکت کند و در اخر از برج خلیفه دبی به پایین پرتاب شود.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۳٫۷ لیتری توربو دوگانه تخت با قدرت پیشرانه ۷۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۸ پوند بر فوت هستیم که این خودرو دو درب قادر است در تنها ۲٫۸ ثانیه سرعت سنج خود را از صفر به صد برساند تا بتواند به راحتی به حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر در ساعت برسد تا بدین ترتیب یکی از سریع ترین خودروهایی باشد که در بزرگراه‌های دبی و در زیر پای شیوخ شکم سیر در حال حرکت است.

11612234902105506898-cropped-640x427-c
چندی پیش نیز پلیس دبی خودرو Rolls-Royce Phantom را به ناوگان خود افزود که بیشتر حالت یگان تشریفات را بر عهده خواهد گرفت.
بدون شک محبوب ترین شهر امارات متحده عربی شهر دبی است که مجموعه ای از بهترین خودروهای جهان در بزرگراه‌های آن در حال حرکت هستند که نوار سبز رنگ پلیس دبی بر روی خودروهایی همچون Bugatti Veyron، Nissan GT-R، Audi R8، Ferrari FF، McLaren MP4-12C و…نقش بسته تا یکی از سریع ترین ناوگان‌های پلیس جهان در اختیار پلیس دبی باشد.
در ضمن پلیس دبی Mercedes SLS-AMG، Mercedes G63 AMG،BMW i8 و Aston Martin One-77 را در تیراژ وسیع تری در اختیار نیروهای خود قرار داده است.
به گزارش خودروسازی، به هر حال هیچ نمی‌توان گفت جز اینکه سعی کنید دیگر در خاورمیانه سریع نرانید چون پلیس دبی انتظار شما را می‌کشد.

کد خبر 46933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha