کد خبر 47281
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مقایسه خودروهای 33 تا 40میلیونی داخلی و دنیا

پرشین خودرو: در حال حاضر تعداد زیادی از خودروهای موجود در جهان را می‌توان با قیمت ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان خریداری کرد که به تعدادی از این خودروها و قیمت دقیق آنها در گزارش پیش رو اشاره خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در شرایط کنونی و با قیمت معادل 33 تا 40 میلیون تومان، خودروهای گوناگونی در کشورهای مختلف جهان و از سوی بسیاری از شرکت های معتبر خودروسازی ارائه می شود.

در گزارش پیش رو به نام، قیمت و همچنین شرکت سازنده برخی از این خودروها که در حال حاضر در بازارهای جهان موجود بوده و با قیمت بین 33 تا 40 میلیون تومان عرضه می شوند اشاره شده است.

نیسان ورسا سدان:

این خودرو با قیمت 10100 دلار معادل 33 میلیون تومان در بازارهای جهانی عرضه می شود.

اسمارت فورتو پیور:

این خودروی دو در با قیمت 10105 دلار در بازارهای جهانی از سوی شرکت تولید کننده اسمارت، زیر مجموعه دایلمر، که بنز آلمان نیز زیر مجموعه آن محسوب می شود عرضه شده است.

 

هیوندای اکسنت:

قیمت پایه این خودرو در بازار جهانی 10200 دلار معادل 33.6 میلیون تومان بوده و از سوی شرکت هیوندای کره عرضه می شود. این خودرو در بازار داخل ایران بیش از 100 میلیون تومان قیمت دارد.

 

فورد فیستا S:

شرکت فورد با هدف ارائه یک سدان ارزان قیمت، این خودرو را به بازار عرضه کرده است. قیمت پایه این خودرو در بازار جهانی 10500 دلار معادل 34.6 میلیون تومان است.

 

شورلت سونیک LS:

این خودرو از سوی شرکت محبوب GMC به بازار خودروی جهانی عرضه شده است. قیمت پایه این خودرو 10700 دلار معادل 35 میلیون تومان است.

 

تویوتا یاریس 3 در:

تویوتا یاریس که در بازار کشورهای غربی با نام پریوس و با کمی تغییرات عرضه می شود از جمله محبوب ترین محصولات شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن در بازار جهانی محسوب می شود. قیمت پایه این خودرو در بازار بین المللی 11400 دلار معادل 37 میلیون تومان است اما این خودرو در بازار داخل ایران با قیمت بیش از 100 میلیون تومان به فروش می رسد.

 

شورلت اسپارک LS:

این خودرو تولید کمپانی  جنرال موتورز آمریکا است و با قیمت پایه 12400 دلار معادل 40 میلیون تومان عرضه شده است.

 

خودروهای داخلی با قیمت های 33 تا 40 میلیون تومان

پژو پارس tu5 دنده‌ای:

این خودرو در بازار داخلی با قیمت حدود 40 میلیون تومان عرضه می شود.

 

سمند سورن ElX :

این خودرو با قیمت حدود 37 میلیون تومان در بازار آزاد داخلی به فروش می رسد.

رانا:

این خودرو با قیمت 33 میلیون تومان در بازار آزاد ایران عرضه می شود.

 

تندر 90 وانت:

این مدل با قیمت حدود 37 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

 

دنا:

این خودرو که به تازگی وارد بازار داخلی شده است با موتور 1700 سی سی و  قیمت حدود 40 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

 

206 تیپ 2:

این خودرو با موتور حدود 1.4 لیتری با قیمت 33 میلیون تومان در بازار داخل داد و ستد می شود.

 

206 صندوقدار V8:

این مدل از خودروی 206 محبوب ، با موتور 1.6 لیتری tu5، با قیمت بیش از 37 میلیون تومان در بازار داخلی عرضه می شود.

منبع: فارس

کد خبر 47281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    خوبه که نشریه شما تخصصی است تصویر داخلی پارس ای ال ایکس آن هم مدل زیر 1387 و گذاشتین بعد تو توضیحات نوشتین پارس tu5 به کارشناس مقاله تون یه تشویقی بدین خوبه که سایت تون تخصصی ست. --------------------------------- پرشین خودرو: مخاطب گرامی، مطلب مورد اشاره ما با ذکر منبع خبرگزاری فارس در سایت پرشین خودرو درج شده است.
  • ali ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    1 0
    شما همه چیزو ول کردی چسبیدی به عکس داخل پارس یه نگاه بنداز ببین ما چقدر بدبختیم که هنوز پارس 20 سال پیشو یه داشبورد ... پلاستیکی روش میزارن به عنوان خورو جدید میندازن بهمون