کد خبر 47382
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
مقایسه خودروهای 40 تا 50 میلیونی داخلی و دنیا

پرشین خودرو: خودرو با قیمت پایین و یا متوسط سهم مهمی از تولیدات شرکت‌های خودروسازی بین المللی را تشکیل می‌دهد که تعدادی از خودروهای با کیفیت قابل قبول و با قیمت 40 تا 50 میلیون تومان در بازارهای بین المللی معرفی می‌شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، قیمت خودرو معادل 40 تا 50 میلیون تومان در خارج از کشور با در نظر گرفتن حجم درآمد برای افراد با درآمد متوسط و تا حدودی متوسط رو به پایین است.

در حالی که این دامنه قیمتی در بازار داخل شامل انتخاب های زیادی نمی شود و تعداد کمی از خودروهای داخلی با این قیمت به عنوان قیمت متوسط رو به بالا عرضه می شوند.

از جمله حوزه های تعیین کننده برای شرکت های خودروسازی که فعالیت خودر را بر بازار بین المللی متمرکز کرده اند، ارائه خودروهای ارزان قیمت با کیفیت قابل قبول برای نفوذ در بازار پرفروش خودروهای با این سطح قیمتی است.

این خودروسازان در تلاش هستند، تا با ارائه کیفیت قابل قبول در کنار تجهیز این خودروها با امکانات متوسط رفاهی، قشر پرجمعیت با توان  خرید متوسط یا کم را به سوی خود جلب کرده و سود قابل توجهی را تحقق بخشند.

در گزارش جاری تعدادی از این خودروها که در حال حاضر در بازار موجود بوده و قیمت های پایه عرضه آنها ارائه شده است.

از سوی دیگر در پایان این گزارش شاهد مدل های محدود خودروهای تولیدی داخلی در این دامنه قیمتی خواهیم بود.

1. میتسوبیشی میراژ:

این خودرو در بازار بین المللی با قیمت 12202 دلار یعنی حدود 40 میلیون تومان عرضه می‌شود که از جمله محصولات محبوب میتسوبیشی ژاپن محسوب می شود.

 2. جیپ کامپس:

این خودروی آمریکایی با قیمت 12471 دلار معادل 40 میلیون تومان در بازار بین المللی توسط شرکت سازنده جیپ عرضه می شود.

3. فورد فوکوس:

این خودرو تولید شرکت فورد آمریکاست و با قیمت حدود 13350 دلاری، معادل 44 میلیون تومانی، خود استقبال قابل قبولی در بازار بین المللی داشته است.

4. کیا ریو:

این خودرو توسط شرکت خودروسازی کیاموتورز کره جنوبی که در حال حاضر زیر مجموعه هیوندای محسوب می‌شود، تولید می‌شود. قیمت پایه این خودرو 13410 دلار معادل 44 میلیون تومان است.

5. فیات 500:

فیات 500 توسط شرکت خودروسازی فیات ایتالیا به بازار جهانی عرضه شده است و قیمت پایه آن 13533 دلار، معادل  44.7 میلیون تومان است.

6. دوج دارت:

دوج دارت از جمله خودروهای موجود زیر 50 میلیون تومان در بازار جهانی است که ظاهری جذاب برای علاقه‌مندان به خودرو داشته و از قیمت قابل قبولی نیز برخوردار است. قیمت پایه این خود 13798 دلار برابر با 45.5 میلیون تومان تعیین شده است.

7.جیپ پاتریوت:

به طور کلی مدل های جیپ از اقبال خوبی در میان علاقمندان به خودروهای شاسی بلند و مقاوم برخوردار هستند و این مدل با قیمت 14069 دلار، معادل 46.4 میلیون تومان، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان کم بضاعت خودرو محسوب می شود.

منبع: فارس

کد خبر 47382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha